Hallo Remco,
Natuurlijk heb je het recht om te vinden wat je wilt, en dit te posten. Ergens.
Maar omdat je zelf een beheerder van webforum begrijp je misschien nog beter dan ik hoe verstorend het kan zijn als mensen zich plotsklapt out-of-the-blue met een ongefundeerde, botte, offtopic opmerking het onderwerp zonder eenduidige reden of indicatie zoals onderwerp verandering af breken en de aandacht naar zich zelf toe te trekken.
Het onderwerk was: “oprotpremie”, dat is door mij veranderd naar “Rapport: Meeste wit Suid-Afrikaners tussen 24 en 40 het land verlaat” waarmee ik toch echt rdelijk ontopic blijf; mensen verlaten SA namelijk zonder premie; maar er komen daardoor ook mogelijkheden.
Dat is de richting war ik deze sub-discussie naar toe wilde duwen. Jaja; zowaar een positieve draai van ome aryan nog wel… En de eerste reactie van Maria is :
"Waarom moet ik als toerist Seagirl der gejammer in een koetertaal lezen, Nederlands is de voertaal , hoewel de WM er anders over denkt.
Ik schrijf geen teksten in een dialect neer waar het gros van de lezers niets van begrijpt resp. de pointe ervan ontgaat. Welke taal bezigt Seagirl in Nederland??"
Dat is, en ik heb de link en daarmee de onderbouwing geleverd jij hebt de link zelfs gequote, een typisch trolgedrag zoals dat in die link.
WM antwoord hier in niet mis te verstane woorden het volgende:
“ Webmaster heeft de regels al een paar keer uitgelegd. Is mijn Nederlands soms ook niet duidelijk? Het heeft dus ook helemaal geen zin mij hier direct over te mailen. Afrikaans is meer dan welkom op dit forum. Had ik trouwens al gemeld dat de Stormers hebben gewonnen dit weekend? Groeten uit Haarlem (waar we allemaal ABN spreken) JW ”
En geeft hierbij ook een uitweg aan; door gewoon ff over iets anders te gaan praten. Maar nee, Maria geeft het nog niet op, en nu kom jij er nog even bovenop ?
Al met al heb ik steeds meer zin om me te registreren bij jouw forum. 'k kom eraan; en ja; ik ga me naar jouw forum regels voegen, en jij aan de nederlandse wet, deal ?