"oprot premie"

• Aryan

Hoi Remco,

Waarom moet het altijd uit hand lopen op dit forum ?

Waarom wijken mensen elke keer van topic af ?

Waarom beginnen elke keer dezelfden modder te gooien zonder reden of oorzaak ?

Waarom zijn er ueberhaupt hier mensen die alleen maar posten met overduidelijke economische redenen ?

Ook nog mensen die menen ongefundeerd kwetsende rotopmerkingen te mogen maken zonder enig respect of zelfs maar schijn van zelfrespect ?

Natuurlijk meld ik jullie stuk stuk aan !

Ik heb het hier *niet* over Corne, maar wtf heeft bijvoorbeeld kaapstadmagazine ooit voor constructiefs, persoonlijks gebracht ?

Dit forum is geen commercieel uithangbord ?! En als het dat wel was mag je mooi via Paypal aan de lokale WM/prikpagina poen gaan overmaken.

Mooi hier een beetje een gratis 2010 bubble zitten genereren; daar ben ik niet mee eens. En hou je uit de zooi die ik met Maria aan het bouwen ben !

Want ook jij bent de WM niet.

Ter Info,

Aryan

• Remco

Gut gut gut Aryan, raak ik een zeer plekje?

Je noemt Maria op een openbaar forum een internettrol, ik zie de omschrijving en denk, hey dat doet hij zelf ook regelmatig. Dit is gewoon mijn mening maar kennelijk mag Aryan kritiek leveren, en ontvangen ho maar. Overigens maak ik zelf wel uit waar ik me mee bemoei of niet.

Groetjes Remco.

• Aryan

Hallo Remco,

Natuurlijk heb je het recht om te vinden wat je wilt, en dit te posten. Ergens.

Maar omdat je zelf een beheerder van webforum begrijp je misschien nog beter dan ik hoe verstorend het kan zijn als mensen zich plotsklapt out-of-the-blue met een ongefundeerde, botte, offtopic opmerking het onderwerp zonder eenduidige reden of indicatie zoals onderwerp verandering af breken en de aandacht naar zich zelf toe te trekken.

Het onderwerk was: “oprotpremie”, dat is door mij veranderd naar “Rapport: Meeste wit Suid-Afrikaners tussen 24 en 40 het land verlaat” waarmee ik toch echt rdelijk ontopic blijf; mensen verlaten SA namelijk zonder premie; maar er komen daardoor ook mogelijkheden.

Dat is de richting war ik deze sub-discussie naar toe wilde duwen. Jaja; zowaar een positieve draai van ome aryan nog wel… En de eerste reactie van Maria is :

"Waarom moet ik als toerist Seagirl der gejammer in een koetertaal lezen, Nederlands is de voertaal , hoewel de WM er anders over denkt.

Ik schrijf geen teksten in een dialect neer waar het gros van de lezers niets van begrijpt resp. de pointe ervan ontgaat. Welke taal bezigt Seagirl in Nederland??"

Dat is, en ik heb de link en daarmee de onderbouwing geleverd jij hebt de link zelfs gequote, een typisch trolgedrag zoals dat in die link.

WM antwoord hier in niet mis te verstane woorden het volgende:

“ Webmaster heeft de regels al een paar keer uitgelegd. Is mijn Nederlands soms ook niet duidelijk? Het heeft dus ook helemaal geen zin mij hier direct over te mailen. Afrikaans is meer dan welkom op dit forum. Had ik trouwens al gemeld dat de Stormers hebben gewonnen dit weekend? Groeten uit Haarlem (waar we allemaal ABN spreken) JW ”

En geeft hierbij ook een uitweg aan; door gewoon ff over iets anders te gaan praten. Maar nee, Maria geeft het nog niet op, en nu kom jij er nog even bovenop ?

Al met al heb ik steeds meer zin om me te registreren bij jouw forum. 'k kom eraan; en ja; ik ga me naar jouw forum regels voegen, en jij aan de nederlandse wet, deal ?

• Remco

Aryan schreef:

"Al met al heb ik steeds meer zin om me te registreren bij

jouw forum. 'k kom eraan; en ja; ik ga me naar jouw forum

regels voegen, en jij aan de nederlandse wet, deal ?"

"Mocht je je afvragen waarom ik me nooit heb geregistreerd voor jouw forum; ik houd niet zo van het logo

Verder niks persoonlijks richting jouw initiatief, inzet of bedoeling. Maar zolang dat logo daar prijkt registreer ik me niet.

Herhaal: niks persoonlijks.

Met vriendelijke groeten,

Aryan"

Prachtig verhaal weer aryan! Iedereen is overigens welkom. Gelukkig kan ik op dat forum wel zelf bepalen wat kan en niet, en is er de afgelopen jaren nog niemand geband. Hopelijk is dat nu ook niet nodig. Voel hem alleen wel aankomen.

Groetjes Remco.

• Aryan

Ach, ik wil mijn vooroordeel even testen.

1ste posting is al een feit, goedgekeurd ?

• Remco

Prima, niets mis mee :-)

Welkom!

• Aryan

Ok, tnx

• Corné.

Jammer dat het onderwerp ‘oprot premie’ wederom gebruikt wordt om allerlei theoriëen te verspreiden hier.

Maar goed, ik ga af en toe best graag de inhoudelijke discussie aan, zeker wanneer het gaat om (voor bepaalde mensen) gevoelige onderwerpen. Vaak blijk dan dat als de meningen verdeelt zijn en er geen argumenten meer op tafel komen, de toon wat vervelend begint te worden. Dat is dan toch een vorm van onvermogen om de zaak ook eens van een andere kant te bekijken.

Aryan: ook jij kunt er voor zorgen dat er weer meer ‘witte’ mensen naar Zuid-Afrika gaan, door zelf te gaan. Wat ik begreep was je in Nederland om daar je permanent te regelen zodat je terug kon naar George, en daar je automatiseriingsbedrijf weer op te starten (?).

Hier in Balule is het sedert 2004 + 8 ‘witte’, alleen al uit Nederland. Heb het niet over de Engelsen-Luxemburgers-Duiters, noch over de nederlanders die in de Wildlife estates neerstrijken.

En wat van de Homecoming revolution? Veel ‘witte’ Zuidafrikanen uit met name Engeland en Australië worden weer terug gelokt door de regering en het bedrijfsleven. Let wel, deze mensen hebben vaak zeer goede banen en hun kennis is hier hard nodig.

Maria: als jij een probleem hebt met de regels zoals die door de ZA Beheerder hier opgesteld zijn, dan kun je nog gaan klagen bij de Startpagina BV. Maar doe het liever niet hier, want alleen jij schijnt er een probleem mee te hebben :?

SAgirl: je zou ook eens wat meer in het Nederlands hier kunnen schrijven, tenslotte past een gast in den vreemde zich aan, doe ik ook hier.

Nou, allemaal weer een fijne dag :)

Groetjes uit de zonnige bush, nog 23 minuten en dan gaat de eerste koude Black Label hier open *D

Corné.

www.amukela.com

• toon

Ik heb altijd gedacht dat er normaal met elkander omgaan op dit prikbord maar bijkbaar kan dit moeilijk ,met deze syte wel een beetje kinderachtig toch deze discusie .

Gr Toon

• Maria

Maria: als jij een probleem hebt met de regels zoals die door de ZA Beheerder hier opgesteld zijn, dan kun je nog gaan klagen bij de Startpagina BV. Maar doe het liever niet hier, want alleen jij schijnt er een probleem mee te hebben

Natuurlijk heb ik er een probleem mee dat ik teksten of hele topics niet kan lezen of juist de kern van de betekenis mis, ik betwijfel of ik daar alleen een probleem mee heb, velen zullen zich er verder niet druk om maken.

SAGirl onderhoudt haar weblog in het Engels, daar lees ik geen Afrikaans bij, zij gaat haar gang verder maar,het is een fatsoensnorm om voor elk ieder leesbare teksten te produceren.

Bijna alle prikborden hanteren als uitgangspunt Nederlands, de beheerder van det ZA prikbord heeft daar een afwijkende visie op,ik zal deze visie verder gedwongen accepteren en niet op reageren.

Veel erger is dat onze kater weg is, gesnaaid of bij de chinees(Helmondse kattenmeppers).