Hoi Iedereen,
Leuk al die recties. Zal proberen iedereen te antwoorden:
Bo, idd een stukje van de wild Coast mepakken lijkt me ook wel wat. Het Oribi Gorge Nature Reserve bv!
Pim, Bij voorkeur in de Bushbabylodge neem ik aan??
Ziet er mooi uit hoor! En er zijn ook plaatsen voor een camper zie ik. Nemen we zeker mee in de planning!
Marco, waar kan ik Mapungubwe ergens vinden? Lijkt me wel een mooie vervanger voor Addo misschien?
Nathan,
In pricipe willen we zelf rijden door Kruger met de camper en wild proberen te spotten. Wellicht dat we een avond gamedrive als extra doen. Lijkt me toch wel heel avontuurlijk voor de kids(en ons )
Verder willen we ook nog St lucia en Hluhluwe doen. Wordt het op een gegeven moment niet meer van hetzelfde? Raak je er aan ge(ver)wend?
Marion, wow dat is heel wat dichter bij dan bij ons vorig jaar in Canada. We zagen 1 humpbackwhale op 2 tot 3 honderd meter.Dat moet de moeite waard geweest zijn. Heb je er verschillende gezien? Met hoeveel ga je in een bootje? Geen zeezieken? Jammer dat je de foto niet kon plaatsen…
Vanuit Sodwana Bay is het ook mogelijk om te whalewatchen zag ik.
Cristien, daarom is het misschien ook beter dat we het opsplitsen in 2 delen ipv alles gehaast te doen en het maar half te zien… Wat een prachtige foto's zeg!!
Tot zover bedankt iedereen!!
Greetzz
Toon