de klm biedt stoelen aan vanuit duitsland naar johannesburg voor 469 nog even en we gaan voor niets !! is de crisis toch nog ergens goed voor.
gerjan - het gaat hier niet zozeer over de prijs. piet woont in belgie, dus is het logisch dat hij van daar vertrekt en voor theo is het ook dichterbij. anderen wonen in het oosten van het land en vinden duitsland interessant. zelf woon ik in rotterdam en wil absoluut alleen maar een directe vlucht, dus vanaf schiphol met de klm. wij vliegen naar kaapstad, dus dan vallen er al weer een aantal mpijen af - want oa iberia en airfrance gaan niet verder dan jhb
zo maakt iedereen zijn eigen afwegingen en dan wacht je af tot er een leuke prijs langskomt. zelfde discussie als vroeg of laat boeken. met wie vlieg jij ?
We wonen niet allemaal in Hoofddorp…
Ik woon in Emmen, en rij makkelijker naar Dusseldorf dan naar Schiphol. En met z'n vieren maakt jouw prijs of mijn prijs nog altijd een verschil van dik 400 euro. Komt bij dat ik van vliegen hou, en zoveel mogelijk maatschappijen / luchthavens / vliegtuigtypes wil hebben ervaren.
Zo zie je maar weer welke afwegingen allemaal meespelen (waaronder de prijs) …
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?