Johannesburg vanaf euro 493

• loes

de klm biedt stoelen aan vanuit duitsland naar johannesburg voor 469 nog even en we gaan voor niets !! is de crisis toch nog ergens goed voor.

• Erik

Ik vlieg met Iberia vanaf Dusseldorf naar Johannesburg voor 414 euro all-in

• loes

nou, zo moest het maar doorgaan met die dalende prijzen

• Christophe

Ik volg de prijzen al enkele maanden.Eerst was het 900 euro daarna naar 660 euro daarna terug naar 900 euro en nu naar 499 euro met BA van Brussel naar Londen en dan zo naar Jo'burg.

Christophe

• gerjan

Wat ik niet begrijp is jully praat altijd over lage prijs.

Ik ga zaterdag ook naar zuid afrika en dat kost mij 520 euro van af schiphol

Dan ga ik toch niet eerst naar buitenland reken eens uit wat dat kost

• loes

gerjan - het gaat hier niet zozeer over de prijs. piet woont in belgie, dus is het logisch dat hij van daar vertrekt en voor theo is het ook dichterbij. anderen wonen in het oosten van het land en vinden duitsland interessant. zelf woon ik in rotterdam en wil absoluut alleen maar een directe vlucht, dus vanaf schiphol met de klm. wij vliegen naar kaapstad, dus dan vallen er al weer een aantal mpijen af - want oa iberia en airfrance gaan niet verder dan jhb

zo maakt iedereen zijn eigen afwegingen en dan wacht je af tot er een leuke prijs langskomt. zelfde discussie als vroeg of laat boeken. met wie vlieg jij ?

• Erik

We wonen niet allemaal in Hoofddorp…

Ik woon in Emmen, en rij makkelijker naar Dusseldorf dan naar Schiphol. En met z'n vieren maakt jouw prijs of mijn prijs nog altijd een verschil van dik 400 euro. Komt bij dat ik van vliegen hou, en zoveel mogelijk maatschappijen / luchthavens / vliegtuigtypes wil hebben ervaren.

Zo zie je maar weer welke afwegingen allemaal meespelen (waaronder de prijs) …