Johannesburg vanaf euro 493

• Reisgraag

Net een omzendbrief van Connections België ontvangen met Brussel - Johannesburg euro 493 H/T en incl luchthaven taxen. Kijk op:

http://www.connections.be/goedkoop%2Dreizen/vlucht/afrika/Zuid%2DAfrika/Brussel/Johannesburg/

Piet

• loes

british airways (maar dan krijgen we weer die discussie over heathrow )en voor 4 euro meer aifrance en dan mag je met de trein naar parijs. goede prijzen maar

wij vliegen naar kaapstad en dat is al geregeld

grts

• Corné.

Prijzen lijken me aanzien lager dan pakweg een half jaar geleden?

Groet,

Corné.

www.amukela.com

• mirjam

Is de trein vanuit nederland richting parijs ??

• loes

nee, vanaf brussel midi - zag ik staan

• Reisgraag

Op het Belgische Spoorwegen station Brussel Midi ( Brussel Zuid ) is een speciale inboek balie voor Air France. Dus de prijs is vanaf Brussel Zuid en vandaar dat ze praten van 1 overstap vanaf Brussel.

Piet

• Theo

Wij hebben nu 2x gedaan met TGV naar parijs vanaf Brussel, zou zo weer doen (maar ja het is nog maar 2 maand geleden).

• mirjam

Hoe ben je naar brussel gegaan en wat waren de kosten

Groet Mirjam

• Theo

mirjan,

We wonen in zeeuws-vlaanderen dus zijn weggebracht met de auto. Dit is voor ons 1 uur rijden naar het midi station, schiphol is 2.1/2 uur rijden.

Met de TGV naar CDG, koffer weer inleveren en door douane naar de gate.

De eerste keer konden we gelijk aan boord, de tweede keer konden we net 5 min. wachten.

De beide keren heen en weer met een Boeing 777 welke stukken beter is dan de 747 van de KLM. Het is alleen jammer dat ze alleen rechtstreeks naar Lburg vliegen en niet naar Kaapstad.

Bijkomend voordeel is dat het beide keren stukken voordeliger was dan hun hollandse partner (wij gingen eid november voor € 503 pp).

gr

Theo

• loes

miriam, ik zie hier bovenaan deze startpagina iets langsflitsen van hi-speed (ns) brussel v.a. 19 euro kijk daar eens verder

grtz