aangemeld…
Totaal onnodig!
Klim tog vir 'n verandering uit ander mense se karakters!
Dis waaroor Linkedin gaan - 'selling yourself" - dankie tog jy het nie my naam sodat jy dit ook hier vir almal kan tentoonstel nie.
En ja ek sal in Afrikaans bly skryf totdat die Webmaaster vir my sê dat ek nie mag nie. Hou op om oor onbenulligheid te kerm net omdat iets jou nie aanstaan nie.
Ek is regtig moeg vir hierdie kinderagtigheid.
Remco schreef:
>
> Schei toch uit je met je gezever Maria
Remco , kijk eens naar jouw geklets over Aryan.
Ik kan de teksten van SAgirl niet ontcijferen ,resp. de bedoeling intentie ervan begrijp ik niet ,jij uiteraard wel, zet er de vertalingen er dan bij en stop met verwensingen rond te strooien.
Henk en Remco treden op als aspirant moderatoren, de echte WM vindt alles goed van taal tot reclames toe.
Hoi Maria.
Volgens mij valt het met verwensingen wel mee, maar goed.
Ik vind de Afrikaans erg veel op het Nederlands lijken, en ook goed te lezen. Kennelijk denk jij daar anders over en heb je wel moeite met de tekst. Op zich lijkt het mij wel leuk om de berichten te vertalen, kan ik gelijk zien of het allemaal klopt wat ik denk dat er staat ;-).
Ennuh…..laat dat moderaten maar aan de moderator over, alhoewel hij nu kennelijk even met vakantie is.
Groetjes Remco.
De moderator is altijd met vakantie, vermoedelijk richting ZA.
SAgirl plaatst politieke uitspraken of suggesties, juist door haar afrikaans woord gebruik is de point vaak niet te begrijpen, zij kan van mij er ook een engelse vertaling bijdoen.
Dit forum is niet voorbehouden aan ex ZA bewoners, maar is oa bestemd voor toeristen en anderen met belangstelling voor ZA.
Wat jullie incl Henk tegen Aryan hebben is wel duidelijk, de waarheid en toekomst kan pijnlijk zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?