effe lekker wakker worden: Zim activist’s 3 days of torture

• Maria

Remco schreef:

>

> Nou SAgirl, ik ben blij dat mijnheer Aryan jou overtuigd heeft.

>

> Groetjes Remco.

Fijn dat jij SAGirl ook begrijpt, ik kan haar vele teksten niet volgen, het is duidelijk dat dit forum erg selectief wordt, ik dacht dat Nederlands de voertaal zou moeten zijn, de WM staat dit ook toe evenals alle PR reclame slogans, het zei zo (*_*)

• Vera

"Dat is de realiteit waar wij mee leven; dat is de slack waar ik de huidige SA regering verantwoordelijk voor stel; ik zal niet schromen om dit te zeggen in het gezicht van de minister als het zo ver komt.

Ter Info,

Aryan "

Goh Aryan, jij bent pas echt stoer!

Uit al je postings blijkt dat je vaak niet weet wat je moet doen met je tijd. Misschien is het een optie, om er nu gelijk naar toe te gaan, en die hele regering vertellen wat jij er van denkt, je geld daar aan de behoeftigen schenken, want financieel is het geen probleem voor je, en dan eindelijk eens doen wat je steeds verkondigt dat wij Nederlanders moeten doen daar.

I.p.v. een enorme “scheur”op te zetten tijdens je postings, misschien is het een optie om eens goed na te denken, en dan pas posten.

Want vaak begint heel veel ellende door schreeuwers als jij!

En nu maar om in jou manier van communiceren te eindigen:

Dit is mijn mening, en het intresseert me geen “hol” wat jij ervan denkt, dus Discussie gesloten, voor wij mij betreft.

• tino

Zeg Maria , ik snap echt niet waarom Sa girl geen Afrikaans zou mogen schrijven .

Ik vindt het wel een mooie taal eerlijk gezegt , en Zuidafrikaforum zonder afrikaans , nou

mvg Tino

• Ed

Scheur? Hol?

Ben jij soms in de overgang of heeft er iemand het lontje aan je tampon aangestoken?

Wat een ontploffing…

• Vera

Mijnheer Ed,

Dit soort taal, zegt meer over U, als persoon, dan dat het iets zegt over mij! Laat staan over mijn tampons! Wat een niveau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog een fijne avond,

• anoniem

Wat zijn tampons ? , En kunnen die echt ontploffen , ploftampons dan , is er al een onderzoek gedaan als dit schadelijk is voor het milieu

• Maria

wat zouden tampons nu zijn ? een zakdoek tegen verkoudheid soms in Belgie ?.

Het Afrikaans van SA girl kan ik niet lezen en begrijp meestal haar statements niet,aangezien SAGirl soms politieke uitspraken met afrikaans maskeert vind ik het onjuist dat zij niet en/of in het Nederlands schrijft.

• Henk

http://www.linkedin.com/pub/dir/aryan/blaauw

Als ik de kans zie zal ik de desbetreffende autoriteiten in ZA van harte ontraden iemand zoals u een permanente verblijfsvergunning te verlenen. Wat een narcisme. Onvoorstelbaar.

• Henk

In plaats van allerlei zaken aan te halen die een minder prominente plaats in ZA hebben in de huidige wereld (Afrikanerdom/Afrikaans) en steeds als een paranoïde psuedo-vluchteling (per slot van rekening ben je een NL-er) alle mogelijke semi-feitelijke onzin uit te kramen zou je inderdaad iets concreets kunnen doen en niet allerlei emotionele verhalen op gaan hangen over verblijfsvergunningen en doem en verdommenis te prediken. Dat is nu niet bepaald van waarde voor die mensen waar je het voor zegt te doen.

• Henk

AF en NL zijn onderling uitstekend uitwisselbaar. Deze opmerkingen over alleen NL op dit forum zijn niet terecht.