68 cholera cases in Limpopo

• Corné.

Wat nou vals? Ik geniet nergens van, maar komop Richard, je hebt nu hier de kans om je verhaal te doen, als je dat graag wilt. Ik hoef het niet te weten hoor.

Corné.

www.amukela.com

• Corné.

Is wel een interessante website trouwens, je kunt je aanmelden voor hun nieuwsbrief.

Bah=Ed en Ed=Bah ?

Groet,

Corné.

www.amukela.com

• Francisca

Tja het zal vast wel ergens op het internet staan maar ik had er nog niet over gelezen - wel reden voor mij om drie keer na te denken of wel dan wel naar de Kruger area of de Waterbergen moeten gaan….

Reizen namelijk wel met een klein kind dus ja!

• Annemieke

Je kan gerust reizen, geen probleem hoor, zeker ook Waterberg gebied en Kruger.

Kruger is net zo groot als de Benelux samen. Goede voorzorg maatregen nemen, zoals altijd, geen water uit de kraan nemen, maar flessen of gekookt bijvoorbeeld.

Of in laten enten (medicijnen) nemen.

Wij komen ook met mensen in aanraking die uit Zim komen, zeker na de zomervakantie.

Sus6 met alles en ga Zuid Afrika zien!

groeten uit een nat Kyalami

Annemieke

• Francisca

Ooh zien gaan we het zeker hoor, maar wel stuk het wordt…..het wordt overigens de 10 of 11e keer dusse wat dat aangaat.

Er blijft nemelijk nog genoeg over indien ik die regio zou overslaan dus :-)

• Ed

Nee, Bah! is niet Ed. Zielig dus, want is dit duidelijk een nieuwe prikker die tegen een zekere soort gedrag hier op dit prikbord is.

Als je meer zekerheid wilt, neem dan contact op met de WEBMASTER om dit voor je uit te zoeken.

• aryan

Ed, mijn welgemeende excuses; 't is ieg een “cable.quicknet.nl” gebruiker. :)

de Webmaster is MIA, en mja, voor dit typisch gevalletje gedaanteverwisseling 'm in de -Internet jungle waar er geen Internet is- op te gaan sporen… neuh ?

• aryan

*uche* damagecontrolteam *uche*

url: http://www.youtube.com/watch?v=CXl1GkWWGmA

( klein embed testje, met bovenstaand filmpje - leuk voor later )

• Richard

Ik heb nu hier de kans????? en wie bepaald dat?? jy?? haha man laat me niet lachen.

De laatste aan wie ik de behoefte heb om over maar iets uit te wijden ben jij.

Maar ik ga me nu met leukere en meer interessante dingen nu bezig houden en onder die categorie val jij niet

• Annemieke

Wordt volwassen man!!!!!!!!!!