68 cholera cases in Limpopo

• SAgirl

Ja inderdaad! Wel jammer, vind ik! Wel dus water kopen in een fles of water koken.

• SAgirl

Ik ben blij dat jij het wel kan lezen maar een ander mischien nie. Als de webmaaster een probleem had, had ik het al gehoord - dus; laat het maar aan hem over.

• Corné.

Misschien was jij nog niet actief op dit forum toen de discussie er was (?) over het plaatsen van teksten zonder daarbij een toelichting/mening o.i.d. te geven.

Let wel, het artikel op zich doet dus niet ter zake, maar om te voorkomen dat mensen hier hele lappen tekst gaan plaatsen is daar een uitspraak over gekomen.

Groetjes,

Corné.

www.amukela.com

• Corné.

Jammer dat je je zo ergert, maar blijkbaar ben ik niet de enige (?) :

http://www.legalbrief.co.za/filemgmt_data/files/Prophitius.pdf

Handig hoor, dat internetbereik hier :)

Corné.

www.amukela.com

• Annemieke

Waarom ZA de grens NIET heeft gesloten met ZIM, zodat de cholera niet erger kan worden hier in ZA is ongeloofelijk!

Er komt nog meer meer (helaas en was ook voorspelt!) nu de vakanties bijna over!

Hier ook wat koeler geworden, maar nog niet veel regen gehad.

Annemieke

• Bah!

Hele lage post van Corné dit…

• Annemieke

????????????????????????????????

• Annemieke

Kinderachtig!! Enne… je hoeft die berichten niet te lezen hoor!

• Rich

Je bent nog valser als ik gedacht heb, ik hoop dat je het geniet!

En als je het echte verhaal hierachter zou kennen dan zou je je ook zorgen gaan maken over je bezittingen daar

• aryan

Oooh, lekker rechtzaakje dat… alle vaute vannetjes in de rij.

de v/d Merwetjes, de Duplessietjes en wat vastgoed wat voor 1/1000e v/d echte prijs doorgeschoven zou worden, en toen ineens niet :P

Lekker gestichel over Dutch/Roman law; wat vervolgens niet van toepassing is in Azania, het Nieuwe SA. Jammer, de uitgebuite systeem was te corrupt om nog een keer te bestelen.

Maarreh, lekker oftopic.

( ps: meneer bah is ed, maar dat wist men al ? )