Huwelijksreis

• Ton

Beste mensen,

Heel hartelijk dank voor de door jullie gedane suggesties.

Zal zien dat ik deze week tijd krijg om het e.e.a. even goed te bekijken.

Nadeel is dat ik op dit moment weinig tijd heb en bovendien moet zorgen dat mijn vrouw niet mee kijkt :-)

Dat emailadres van Mandela zou geweldig zijn Theo :-)

m.vr.gr.

Ton

• jeanette*

hoi ton,

je schrijft dat je haar vroeg, zittend in jullie kroegje. Daarnaast vertel je dat je de 17e aankomt en de 18e haar al ten huwelijk wilt vragen. Dit in combi met de rit naar het noorden zou je ook via de magoebaskloof kunnen rijden. Daar kamperen en dan de volgende dag, dus op je trouwdag naar de oudste baobab boom kunnen rijden daar vlak in de buurt. Een joekel van een ding maar………… met een baretje er in. Dan kan je haar weer , ook in een barretje, echt ten huwelijk vragen. zie www.reismetmemee.nl en dan 2006 .

mvg

jeanette

• Ton

Beste mensen,

Eindelijk tijd om even te reageren :-) ( korte uitleg misschien op z`n plaats ).

We zijn 3 jaar geleden begonnen met het huren van een pensionstalling voor paarden en zijn er per 1 november j.l. mee gestopt.

Het beëindigen heeft de nodige tijd en energie gekost, en nog , maar we zijn er bijna klaar mee :-).

Heb jullie suggesties een voor een bekeken, en aan de hand daarvan verschillende emails verstuurd voor informatie.

Wacht nog even op de reacties hierop en dan eens kijken wat ik hiermee kan.

Voor ons is het 3 jaar geleden dat we met vakantie zijn geweest ( 70-80 uur per week werken en niks verdienen ), dus we zijn er aan toe, en kijken er naar uit.

Zondag de 16de is het zover, stress overboord, rust in de tent ( camper :-).

Nogmaals bedankt.

m.vr.gr.

Ton