Is niet ‘mijn’ ‘theorie’. Google weet 't.

Maar zodra het allemaal gebeurd, gezegd en gedaan is kun je niemand anders dan het huidige regime veroordelen, en in alle eerlijkheid uithuilen en overnieuw beginnen met het nieuwe, nieuwe Zuid Afrika. Lees: niet het nieuwe oude of oude nieuwe SA….

Maar goed; het duurt altijd langer dan je zelf verwacht, ik weet niet waarom en of dat goed of slecht is. Maar het teken is aan aan de wand, en mja, eigenlijk maakt het me niet meer uit wat mensen op dit forum wel of niet denken van mij.

Ik produceer de feiten hier voor niets; anderen verkopen hier dromen voor veel; 't is mar wat je wil. De rode of blauwe pil. Elke dag weer een keus.

Ter Info,

Aryan

http://business.iafrica.com/features/1233720.htm

How our economy crumbles

Article By: Mariam Isa

Fri, 17 Oct 2008 14:41

SA's economy is facing the risk of recession as prices for its main commodity exports tumble and growth contracts in several of its main trade partners, a local economist said yesterday.

Interest rate cuts in SA may also be postponed until 2010, if the country's poor inflation outlook is given more weight than deteriorating growth prospects, Investment Solutions analyst Chris Hart said yesterday.