in het laatste nieuws:

• Toon

Tja,

Ben ik me net een poosje aan het verdiepen in Zuid Afrika omdat ik daar volgend jaar zomer naar toe wil en dan lees ik zulke berichten!! Daar wordt je niet vrolijk van.

Nou wist ik wel dat het in ZA niet overal veilig is, maar hier wordt het toch allemaal flink bedreigender dan ik gedacht had.

Vraag is natuurlijk of het in werkelijkheid ook zo is. We praten hier over een land zo groot al half West Europa. Als we eens wisten wat er allemaal in grote steden als A'dam, Parijs, Brussel enz. gebeurde zouden we dan nog naar die landen op vakantie gaan. Oftwel, hoe verantwoord is het om nog naar ZA op vakantie te gaan??

Greetzz

Toon

• Reisgraag

Toon,

Een uitstekende beschrijving van hoe je het in feite moet bekijken. Ga gerust met een goed gevoel op vakantie naar zuid afrika. Waarom denk je dat de vele jumbo vliegtuigen elke dag vol geboekt zijn.

Natuurlijk elke criminele feit (met heel vaak dodelijke afloop) is er één te veel. Maar een land met veel werkelozen en veel armoede is geneigd om veel criminelen te hebben als er niet heeeeeeel sterk tegen de criminelen wordt opgetreden. Maar wat stellen de gevangenissen nog voor tegenswoordig. Alleen maar luxe kamers met TV, heerlijk relaxen, lekker eten en ze doen zelfs de deur voor je op slot zodat niemand je spul komt jatten.

Hoe gaat de wereld er uit zien na nog eens 50 jaar, ben blij dat ik er met mijn huidige 75 jaar er dan hopelijk niet meer bij ben.

Sorry hoor, maar dat moest er even uit.

Piet