overnachten met huisdieren

• Longbeachview

Hallo maar weer,

Ja Noordhoek is echt dier vriendelijk. Echt nog landelijk met wilde pauwen in de tuin, ganzen ,stippekippen enz. Ook een heerlijk strand voor de honden om te dollen.

Wij wonen in St. Michelle. Dat is tussen Noordhaven en Noordhoek Manoir. Tegen de flanken van Silvermine omhoog maar onder Belverdere..Dus aan de andere kant van Seacottage road achter Dassenberg. Dus eigenlijk een zijweg van de Silvermine road ( de eerste afslag op OU Kaapse Weg.) Wat grappig dat je daar al zo vaak geweest bent. Komen jullie definitief in Z.A wonen ? Want ik neem toch aan dat je niet voor vakantie doeleinden die hele papierwinkel voor het importeren van huisdieren gaat doen voor twee weken vakantie. Dat boekje heb ik gekocht bij de boekwinkel die vlak bij Mug en Bean zit in de Mall .

gr.

An

• Longbeachview

hmmm sorry, ik haal twee mensen door elkaar. Reisgraag en Fevh. Niet zo handig.

maar mijn laatste bericht was dus bedoel aan Reisgraag Piet.

“ Ek is een bikkie doormekaar” zeggen ze hier in het Afrikaans.

een beetje verstrooid zullen we maar zeggen.

gr.

an

• fevh

Hallo An

Geweldig dat je het isbn nr op wil zoeken en dat gaat vast lukken om het boekje te vinden in november.

Jazeker zullen wij dan definitief daar blijven anders gingen we zeker dit allemaal niet regelen en de dieren voor een vakantie meenemen. Wij zijn druk bezig met het realiseren van onze droom het starten van een B&B.

Tot horens en geniet nog van je vakantie.

Freek.

• Longbeachview

hallo,

zoals beloofd het het ISBN nummer van The South African Pet-Friendly directory Het ISBN nummer is 0-620-36288-X

Er staan een aantal accommodaties in Kaapstad in die honden en katten toelaten.

veel succes

gr.

An

• Freek

Hallo An

Weer terug van een heerlijk verblijf in Zuid-Afrika en het boekje kunnen vinden.

Bedankt voor je tip het is erg waardevol.

Groeten.