vliegtickets

• Tembi

Wij gaan 29 november van Schiphol naar ZA en komen terug 7 januari met Olympic Airlines geboekt via D-reizen (doen wij vaker) incl. 3 overnachtingen vier sterren hotel in Athene voor 2019 euro twee personen.

Gr. Tembi

• Martijn

Je kan het ook op www.billigefluege.de proberen

de goedkoopste die ik snel zag was met virgin atlantic over Heathrow voor net geen 1000 euro.

Succes

• Reisgraag

Martijn,

dan is 2019 euro voor 2 personen incl 3 nachten in een 4 sterren hotel toch veeel goedkoper.

Maar Tembi, kun je met Olympic ook terugvliegen vanaf Kaapstad?

Piet

• Ans

Hoi Yosema,

Ik weet niet wanneer je in december wilt maar als je niet vast zit aan een bepaalde datum zou ik rustig even afwachten. De touroperators moeten op een gegeven moment de stoelen die ze via een allotment hebben terug geven. Ze komen dan weer via de werkelijke maatschappij in de verkoop.

Zie berichtje over Allotment.

Dus als het kan even geduld.

Allotmentcontract

Overeenkomst waarbij vervoerder (risicodrager) voor een bepaalde periode t.b.v. reservering een bepaald aantal stoelen voor de wederverkoper (bijv. touroperator) moet vrijhouden tot een van te voren afgesproken deadline. (meestal 6 weken voor vertrek). Na het verstrijken van de deadline krijgt de vervoerder de stoelen terug, waarna ze alsnog verkocht kunnen worden.

Groete, Ans

www.diestroom.com