Wie kan mij helpen aan de site waar ik de goedkoopste tickets (in een dure periode nl. december) kan kopen voor Kaapstad?
Hallo,
Toevallig heb ik gisteren nog naar prijzen geïnformeerd. Ja, het is idd vanaf Düsseldorf goedkoper vertrekken. Ik had aangegeven, vertrek op 5 nov. en retour 5 dez. Bij Super Saver kost een ticket met KLM voor 2 personen met “Alle” toeslagen, 1357.00 Euro. Direct bij KLM, 1407.00 Euro, dit is inclusief reserveringskosten. Je vliegt van Düsseldorf naar Amsterdam en dan naar Kaapstad. Dit hebben wij 2003 gedaan en het heeft prima bevallen. Een ander verhaal was in 2005. Toen wilden wij naar Johannesburg en van Kaapstad terug.
Dit leek gezien de combinatie niet zo eenvoudig. Of te duur, of overstappen met lange wachttijden. Toen hebben wij een startparket bij ORD geboekt. Vlucht, 2 overnachtingen tussen Johannesburg en Pretoria en een auto van Hertz gedurende 4 weken. Het was goedkoper, dan 2 losse tickets met al die kronkels.
Succes bij het uitzoeken en fijne vakantie, Gr Ton
Hoi Yosema,
Ik heb goede ervaringen met www.expedia.nl , en als je vanuit Duitsland (Frankfurt-Dusseldorf) wilt vliegen dan kun je ook kijken op www.expedia.de
Je kunt ook nog kijken op www.worldticketcenter.nl maar ik heb het idee dat expedia meer alternatieven biedt, zodat je goedkoper uit kunt zijn.
Succes ermee.
Groetjes,
Corné.
www.amukela.com
Wij hebben goede ervaring met skybreakers.nl
Hebben al een paar keer via hen geboekt.
In januari,ook een dure tijd, had ik op internet een goedkope ticket gevonden, met hen gebeld en zij gingen toen nog onder de prijs door.
Heel goede service en ze doen echt erg veel moeite voor de klanten.
Vell succes Marion
wij hebben ook al diverse malen het startpakket van OAD genomen. ik denk dat de nieuwe wintergids nu onderhand wel bij de reisburos ligt. maar wij hebben ook al jaren (afgelopen feb/mrt nog) goede ervaring met www. aeroglobe.nl mn. de fly-drives. heb even gekeken op de site en zij werken nu ook met ltu samen. luchthavens cmbineren ook geen probleem, maar dan moet je ze even bellen.
suc6
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?