Precies. Dus dan presteert de rand relatief zo slecht nog niet!
Ed,
Begin jaren `70 heb ik eens een paar maanden in Johannesburg gewerkt. Dat was goed geld verdienen. De lonen lager toen erg hoog. Bij het omwisselen kreeg ik bij de AMRO maar fl 4,50 terug. terwijl ik fl 5,12 betaald had. Wanneer je nu naar SA gaat krijg je je geld niet op. Ook omdat de prijzen voor ons erg laag zijn. Wel sneu voor de pensoenado`s, sommigen zitten letterlijk in de val achter hun elektriche hek. Bij een redelijke eetgelegenheid eet je voor een prijs waar je hier de Mc niet voor uitkomt. Jammer dat het vliegen steeds duurder wordt.
Groetjes,
Wim
In de jaren '70 kreeg je voor R1 nog USD3,5 (!!). Die tijden zijn voorbij en zullen niet meer terug komen denk ik.
Is er ook een staatspensioentje voor de zuidafrikanen? Met je euro's-dollars-ponden en noem maar op is Zuid-Afrika een zeer goedkoop vakantieland. De gemiddelde inflatie ligt rond de 10% per jaar, en in de brandstofprijs merk je dat als eerste.
Groetjes,
Corné.
www.amukela.com
Hallo Aryan.
Ik begrijp het niet helemaal, je hebt ergens een voorspelling gemaakt op je blog zeg je, wat is het adres van je blog? Kennelijk is die voorspelling niet uitgekomen maar wat de nieuwe voorspelling is daar kom ik even niet uit :-)
Nou ben ik ook niet helemaal thuis in de materie, maar als ik jouw bericht lees dan is de rand nu stabiel, en dat is goed?
Groet René.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?