Boerewors NL

  • Jaap de Groot

    Is er een slager in Nederland die onvervalste Afrikaanse boerewors in het gamma heeft?

  • Ruud

    Jaap,

    hieronder een link naar een website waar je Zuid Afrikaanse boerewors kunt bestellen. Ik heb net even geprobeerd maar de originele website ligt er even uit.

    Maar wellicht doet ie het later wel weer. Je kunt het op een aantal plaatsen in NL ophalen.

    groeten

    Ruud

    www.afrikafotosafari.nl

    http://www.boerewors.nl/home/koning/boerie.nsf/Newsite?readform&id=about&lang=eng

  • Jaap de Groot

    Dank Ruud, boerewors.nl had ik eerder zelf ook gegoogled, heb me daar wat weken terug ook geregistreerd maar hoor er verder nog niets van; je bent hier ook wel veel afhankelijk van deze worsvrienden (hoop wel snel van ze te horen natuurlijk, het braaiseizoen is in Linne al begonnen). Was eigenlijk benieuwd of iemand een gewone slager kende die met grotere regelmaat Boerewors verkoopt..

    Nogmaals dank.

  • Ed

    De worst bij de Jumbo schijnt volgens zeggen beter te zijn dan de boerenworst die je in ZA krijgt. Er zit ook geen (oud) brood in. Dit volgens een Afrikaner.

  • Jaap

    Dank Ed, zal wel geen boerewors zijn maar als het gewoon een lekkere worst is ga ik er zeker even langs, ben benieuwd (een afrikaan zal natuurlijk doodleuk beweren dat onze worst even goed zo niet nog lekkerder is dan zijn boerewors; wij weten natuurlijk wel beter! :))

    Norgmaals dank, Jaap

  • Mickey

    Jaap

    “Mijn” slagerij Vrijenhoek in de Herenstraat in Rijswijk (ZH) verkoopt “de echte!!” Hij vriest ze in, we hebben er dan altijd wel een paar in de vriezer liggen. Ik weet niet of het een eind uit de buurt is voor je, maar misschien is een ritje te doen (met koelbox). bel 'm voor de zekerheid even over de voorraad (ik heb nooit misgegrepen maar voor mij is het maar 10 km)

    Trouwens, de droe wors en biltong zijn er ook prima!

    Succes, Mickey

  • marion

    die Spens in Amersfoort verkoopt heerlijke boerewors

    Ingevroren dat wel maar het is de echte

    Ik meen geimporteerd uti ZA

    Eet lekker Marion

  • Jaap

    Dank je wel voor de tip Mickey.

    Ik ga er achter aan, zal er niet apart voor rijden maar als ik in de buurt ben beslist.

    Nogmaals dank, Jaap

  • Jaap

    Dank je wel, wist niet dat Die Spens het ook verkoopt, goede tip.

  • loes

    ben net klaar met het in de vriezer zetten van een flinke voorraad boerewors van dick vrijenhoek. vanavond dus een voorproefje!! als je hem even belt dan kan je het vers meenemen en naar eigen inzicht verpakken voor later gebruik. kwam op internet ook tegen slagerij ton de wit, raadhuisstraat 33, heemstede. voor mij weer iets te ver, maar allicht dat een van jullie het eens kan proberen als je daar in de buurt woont. op de site staat een beschrijving van de worst en de kruiden-ingr zijn juist, dus wat wij zoeken!

    geniet allemaal van het fantastische zomerweer en braaise