Hulp bij route (2 weken noordoosten)

  • NielsReizen

    Hallo,

    In 2020 zou ik met mijn vriendin eind april/begin mei iets meer dan 2 weken naar Zuid-Afrika willen. In 2018 deden we panoramaroute, Kruger (zuiden), Swaziland, St. Lucia, iMfolozi en Drakensbergen. Omdat dit zo goed meeviel willen we dus terug. Maar dan wel een andere route met minder grote afstanden. Goed weer en mooie natuurparken zijn een must, dus daarom dachten we aan het minder bezochte Noordoosten (Limpopo). Maar heel veel info is er niet van te vinden. Dus graag tips en suggesties voor onze route wat er ontbreekt of niet zo de moeite is. En hoeveel dagen we best op de bestemmingen voorzien. We willen vooral voor de natuurparken gaan. Maar tussendoor ook graag bergen/natuur om te gaan wandelen en leuke stadjes.

    Dag 1 Dinokeng GR (of een andere bestemming niet zo ver van luchthaven)

    Dag 2 Dinokeng GR

    Dag 3 Louis Trichardt

    Dag 4 Louis Trichardt

    Dag 5 Louis Trichardt

    Dag 6 Tzaneen

    Dag 7 Tzaneen

    Dag 8 Tzaneen

    Dag 9 Kruger

    Dag 10 Kruger

    Dag 11 Hoedspruit

    Dag 12 Hoedspruit

    Dag 13 Hoedspruit

    Dag 14 Pretoria

    Dag 15 Pretoria

  • Reisgraag

    Hallo “buurman”,

    Bij dag 9 Kruger in bij het noordelijke gedeelte en van dag 10 uit bij bv Orpen om dan zo bij Hoedspruit omgeving uitkomen. Je zou bij Jolyne ( http://www.jolyne.co.za/ ) in Kampersrus kunnen overnachten en van daar uitstapjes doen daar in de omgeving: Maholohole, Blyderivier boottocht, enz. De 2 Zuid Afrikaanse dames eigenaars van Jolyne (met hun BBQ 's avonds) wonen daar al heel hun leven en kennen Hoedspruit en omstreken zeer goed. Zoals jij Mol en ik Tessenderlo ken.

    Succes er mee,

    Piet, (Tessenderlo)