Is de weg vanaf Port Elizabeth en Addo National Park veilig?

  • Sylvia

    Hallo,

    Volgend jaar zomer willen wij met onze 2 kinderen 3 weken rondreizen door Zuid Afrika. Met een huurauto en de accomodaties van te voren geboekt. De veiligheid blijft aan ons knagen. We hebben vrienden die daar zonder problemen hebben rondgeregen en genoten maar ik lees zoveel vervelend nieuws op internet. We omzeilen de grote steden en vliegen van Durban naar Port Elizabeth (ook om hiermee een groot stuk te kunnen overbruggen).

    Waar ik geen informatie over kan vinden is over de veiligheid in de stad Port Elizabeth. Wel lees ik een hoop over car jacking in die omgeving. Wij komen daar in de ochtend aan vanuit Durban en willen gelijk doorrijden naar Addo National parc.

    Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja hoe heb je dat ervaren? Want vanaf het vliegveld moet je door t centrum van Port Elizabeth. 

    Ik hoor het graag!

    Alle tips zijn trouwens welkom!

    Groet Sylvia

  • Annemieke

    Hoi Sylvia,

    Ja die weg is zeker heel veilig hoor van PE naar Addo geen probleem.  Enne laat je niet gek maken met die die verhalen hoor!!!!

    had jij gemailt gisteren?? Ik heb je ook een sms gestuurd dat je mail adres niet werkt,,,,,,,,,En tot nu toe geen reactie helaas dus   Zo ja jouw email adres klopt niet, dus neem kontakt op via mijn 44house@gmail.com  dank je.

    Post was bewerkt op 28-09-2018 08:22 door Annemieke

    Annemieke woonachtig in Zuid Afrika /https://reizenzuidafrica.eu

    https://reizenzuidafrica.eu
  • marjolein

    Ha ik vertrek vlgd jaar met vrienden naar zuid-Afrika. Is het veilig om van Durban naar Port Elisabeth te rijden. En heeft iemand een goed hotel waar we halverwege met zn 4ren kunnen eten en slapen. Ik hoor heel graag,

    marjolein

  • Reisgraag

    Google op www.booking.com en je ziet een zeer ruime keuze in Mthatha, ongeveer halverwege de twee steden. Zoals Annemieke al schreef, de route is zeer goed te doen. Heb de route zelf al meer dan 10 keer gereden.

    Piet