Paklijst 3wkn omgeving Johannesburg met peuter 1.5jr

  • Thomas

    Ik Ben het helemaal met Annemieke eens Soweto geen plaats om met en kind te gaan overnachten. ook helemaal met Core eens genoeg zeer goede baby spullen in .ZA te koop niet druk over maken

  • Annemieke

    Nu dan kan je echt niet zien in wie is de mol hoe Soweto is. Ik ben daar geweest zelf in Soweto en dan voel je en zie het.

  • loes

    :S

  • Wim M

    Kinderen onder de 2 jaar zijn erg gevoelig voor vochtverlies.

    Neem ORS (oral rehydration salts) mee. En zorg dat je kleintje goed drinkt.

    Veel plezier,

    Wim

  • Wim M

    Mooi rondje, maar Soweto zou ik skippen. Ook zonder kind. Er zijn ook mooie wijken. Tijdens de apartheid heeft m`n vader daar schitterende huizen gebouwd voor niet blanke hoog opgeleiden. (Ingenieurs voor Sasol)

  • w.ven

    http://pilanesberggamereserve.com/resorts.html

    Op deze site vind je 2 resorts, Bakgatla en Manyaneresort, die grenzen aan Pilanes.

    De huisjes zijn prima en heel betaalbaar. De lodges in het park zijn veel duurder.

    Wij komen hier regelmatig.

    Succes er mee.

    Willemien

  • Dolly1980

    Iedereen bedankt voor jullie reacties en zeker de tips! We hebben besloten om niet naar de soweto te gaan, maar om in een dag van pilanesberg naar drakensbergen te gaan vinden we te veel met ons zoontje. Iemand tips voor Johannesburg om iets leuks interessants te bezoeken??

    Wederom alvast bedankt voor jullie reacties!

  • ouwemaas

    Vorig jaar waren wij met onze zoon,toen 1,5 jaar in zuid afrika, jullie gaan mooi avontuur tegemoet.

    ik zou zeker uv zwemshirtje meenemen, beschetmt gewoon goed.

    daarnaast hadden wij een oplaobare kinderstoel bij ons, die je op een gewone stoel kon zetten. de vulling lieten we thuis, deden er ter plekke een badlaken in.

    veel pkezier, gr ilse

  • mark@buwalda.com

    Ik heb ervaring met een kleine meenemen maar dan naar Nederland toe… En ik vond het heel handig om de autostoel mee het vliegtuig in te nemen. De kleine sliep daar heerlijk in. Maar hij was ouder. Jullie zullen een bedje boeken (wel doen) waar hij/zij lekker in kan liggen. Verder moet ik zeggen dat kinderen zijn zeer welkom in ZA. Ze zijn er gek op. Veel plezier…

  • HotAngel

    Ik ga in augustig ook op vakantie naar zuid-afrika. Kleding, voeding, drank, pampers etc zal ik ter plekke kopen voor die kleine. Minder bagage!