Zuid Afrikaanse brandy ?

  • Chakalaka

    ik was vanmiddag bij de slijter en we raakten in gesprek over brandy … tot mijn verbazing kan ik namelijk nergens in NL brandy uit ZA kopen !?

    De dame was heel geïnteresseerd om eventueel te importeren als dat mogelijk is, dus ik heb ik eens na zitten denken waar ik in ZA lekkere brandy heb geproefd (& gekocht).

    - in Stellenbosch, bij Van Ryn dacht ik

    - Worcester, bij KWV

    - Barrydale, div. Barry brandies

    hebben jullie nog suggesties en/of goede herinneringen ?? :D

  • Wim M

    Ja aan de Klipdrift! Klippie gooi. Denk, dat wanneer je het moet importeren je net zo duur uit bent als Duitse brandy.

  • Boebie

    chakala,

    mijn vrienden zenden altijd 12 fles via kwv

    Klopt in hamburg moet er een wezen die ze wel verkopen

    dat doen zij via kwv

    mijn vraag is als je er een zou willen en je woond in holland dan kan je een op halen 1326es 13

  • Boebie

    chakalaka,

    bedoel je deze

  • Chakalaka

    Onder andere … bij de KWV in Worcester kun je proeven, ook die van 10 en 15 jaar oud. Heerlijk !

    Ik neem altijd wel een fles brandy mee terug, maar dan wel een beetje goeie. Klipdrift is lekker in de Coke, maar dat drink ik daar wel :D

  • Joke

    http://www.uitkyk.co.za/index_f.htm

    Uitkyk in Stellenbosch

  • loes

    bij de slijter van “bas” heb ik vorig jaar za brandy gekocht. als kado, dus welk merk weet ik niet meer. mischien was het een “op=op” aanbieding, maar je zou het kunnen vragen.

  • info@africantaste.nl

    Er is een slijter in de buurt van Breda die wel Zuid Afrikaanse Brandy verkoopt tegen normale prijzen.

  • Chakalaka

    Is weer even actueel met dit weer.

    Voor de liefhebbers ; ik heb (blijkbaar via een importeur bij Breda) een fles 10 jaar oude KWV besteld bij een slijter in Den Haag … lekker vanavond, ogen dicht en denken aan de ZA winter :D (nog 6 maandjes)

  • Alex

    Goededag dames en heren, de echte mensen kennen mij van jaren lang verkopen op het web, altijd beste service top kwaliteit en de beste prijzen gehanteerd. Altijd eerlijk gehandeld. ik doe aan levering tot aan je deur of evt verzenden. (Afhalen ook mogelijk). Kleine/grote hoeveelheden.

    Levering door heel Belgie en Nederland

    MAIL: alexCdealer@outlook.com

    MAiL: alexCdealer@outlook.com

    Actief door heel Nederland&Belgie

    Binnen 5 minuten reactie!

    SOS: colo

    1gr 60

    2gr 120

    5gr 250

    10gr 400

    SOS: peruaanse

    1gr 70

    2gr 140

    5gr 300

    10gr 500

    Crystal meth:

    1gr 60

    5gr 200

    10gr 350

    Speed pasta:

    10gr 70

    50gr 220

    100gr 350

    Xtc: 220mg

    10st 50

    50st 150

    100st 250

    Mdma: champagne

    1gr 20

    50gr 300

    100gr 500

    Ketamine: naald

    1gr 30

    10gr 150

    50gr 650

    3mmc:

    1gr 30

    10gr 150