Zoek jeugdvriendin Barbara in Zuid-Afrika

  • saskiaatje

    Ik ben al heel erg lang op zoek naar mijn jeugdvriendinnetje Barbara de Leeuw. Ik vermoed dat ze rond 1984 naar ZA is verhuisd. Ik heb helaas alleen werkelijk geen idee in welke regio. Wat ik inmiddels weet is dat ze advocate of iets anders juridisch schijnt te zijn. Haar moeder is teruggekeerd naar Nederland, wat haar vader doet is mij niet bekend

    Barbara had een broertje, René, maar die leeft helaas niet meer. Wat ik wel weet is dat René jonger was dan Barbara. Barbara is geboren in 1972.

    Haar moeder heet Nelleke,de naam van haar vader was waarschijnlijk Erik. Het is waarschijnlijk dat haar vader bij Shell of een andere multinational, want de reden van verhuizing was het werk van Barbara d'r vader.

    Voor de rest hield Barbara heel erg van paarden, toen ze daar woonde had ze ook paarden. En maakte mij daar jaloers mee hahaha.

    Ik vermoed inderdaad ook dat ze getrouwd is, want op haar meisjesnaam is niets te vinden. Althans, niets dat richting haar wijst. Wie o wie kan mij verder helpen aan instanties in ZA waar ik kan zoeken? Of bestaan er lijsten van advocatenbureaus in ZA. Alle hulp is meer dan welkom!

    Groeten, Saskia

  • Dave

    Kun je niet makkelijker,naar haar moeder hier zoeken?

  • saskiaatje

    Ja, dat zou je wel zeggen. Maar ik weet niet of haar moeder nog de achternaam “De Leeuw” draagt c.q. of haar ouders wel of niet gescheiden zijn. IIg kan ik zowel op haar vaders als moeders naam niets vinden :-(

  • Sacha

    Beste Saskia,

    Ik kom echt per toeval op deze site.Ik vermoed dat je Saskia Smulders bent? Ik ben nog in contact met Barbara en breng je met plezier in contact met haar. Ze woont idd nog steeds in ZA . Heb je mogelijk een emailadres zodat ik haar dat kan sturen? Ik voel me een beetje ongemakkelijk over haar details hier te vermelden….

    Hartelijke groet

    Sacha Brigitte Geutskens

  • saskiaatje

    Hoi Sacha,

    Ik heb je toegevoegd op Linkedin. Accepteer je me even? Dan kunnen we gegevens uitwisselen!

  • mir

    Nu ben ik heel benieuwd: heb je je vriendin terug gevonden?

  • Ed

    Anonymous

    Hoi Sacha,

    Ik heb je toegevoegd op Linkedin. Accepteer je me even? Dan kunnen we gegevens uitwisselen!

    Hoi Sacha,

    Ik ben ook al geruime tijd op zoek naar Barbara. Barbara is mijn oude buurmeisje uit castricum.

    zou je me aan haar email adres kunnen geven. Zou graag willen weten hoe het gaat met haar.

    hoop dat je me kan helpen.

    vr.gr

    ed