PR goedgekeurd

• aryan

Goedenavond,

Gisterochtend zat het er al aan te komen volgens de eerste geruchtenstroom zoals die vanuit SA binnenkwam en vanavond is het hoge woord eruit; de Permanent Residence Permit is aan ons toegekend.

Om dit heugelijke feit te vieren heb ik de virtuele vlag uitgehangen; ‘die vryheidsvlag’.

Onze vakantie van dit jaar staat daarmee al gepland; de terugkomst naar SA in 2010 daarmee een voldongen feit.

Ter Info,

Aryan

• Richard

Hoi Aryan

Van harte, tis je gelukt!!!!!

Wij hebben onze permit deze maand laten verlopen, geen plannen om terug te gaan.

Wat ga je er doen???

Richard

• aryan

Nou, om eerlijk te zeggen willen we zo min mogelijk plannen, of liever gezegd een vast beeld vormen over iets wat pas over een behoorlijke tijd gaat spelen.

Dat gezegd hebbende is ons al een aantal dingen aangeboden om te gaan doen daar; maar alles kan en mag gewoon z'n tijd nemen. Als het aan mij lag ging ik morgen; realiteit is dat het eerste van de wacht ten einde is; het laatste stuk is zojuist begonnen.

De voorbereidingen waren sinds vorige week al in gang gezet toen de eerste positieve geluiden al naar buiten kwamen.

Aryan

• Corné.

Proficiat Aryan!

Corné.

www.amukela.com

• Ron B.

Hi Aryan,

van harte gefeliciteerd!!

Mooi bly,

Ron B.

• Remco

Van harte gefeliciteerd Aryan!

Groetjes Remco.

• Greta

Hartelijk gefeliciteerd Aryan en straks terug op de tuinroute?

Groeten,

Greta (vanuit Sedgefield)

• Aryan

Zekers, vestiging in de tuinroute/KK heeft bij ons op dit moment de voorkeur. :)

• Mickey

Gefeliciteerd!! Groetjes, Mickey

• Aryan

Tnx, vanmiddag is er al een klein feestje ! :)

taart en koek met ranja ( nee, geen milktert )