Veel Zuidafrikanen komen terug

• Mickey

Dank jullie. Ik snap het nu een beetje beter. We hebben er dus vooral voordeel bij als we ons in SA willen gaan vestigen. Want die rij bij het vliegveld is dan leuk voor hem, ik heb allen en NL paspoort dus ik sta er nog steeds….

En bij het Kruger horen ze aan John dat ie SA is en dan doen ze soms toch de SA prijs. Ook met een NL paspoort. Nou ja, en zo duur is het niet en het geld komt en goede van KNP dus dat vind ik niet zo heel erg, het zij toch maar enekle dagen per jaar.

Maar misschien kan het wel handig worden ivm ons huis daar, dat het dan in eigendom is van SA ipv een Nederlandse. Volgende vakamtie eens informeren.

Bedankt voor alle info!

Groetjes, Mickey

• Mickey

via Mediazone voor ca 78 euro het hele jaar, da;'s ook niet al te veel toch?

Vanmorgen vroeg en zelfs vanacht al SA Teams..

Mickey

• martijn Verbeek

Je kunt merken dat pim nog steeds op de kleintjes let, het blijft een Nederlander :)

Pim, biertje morgen ?

Gr.

Martijn.

www.wildebeesecolodge.com

• Pim

>>>Pim, biertje morgen ?

Natuurlijk Martijn. Kom je met de Nissan? :-)

Pim

• Ron B.

Geweldig!! Baie dankie!!!!

• Annemieke

Ja een ID book heeft heeeeel veeeeel voordelen hier. Als je alleen een NL papoort heb, zijn vele dingen veel moeilijker te regelen en soms bijna niet.

Nog even wachten en we gaan ook zo'n ID book aanvragen, lost een hoop problemen op.

groeten uit een zonnig Kyalami

Annemieke