Reistijd Nelspruit-Bergville

• rinus

Wie kan ons zeggen wat de reistijd ongeveer zal zijn als we vanuit Nespruit via de R36 en N11 naar Bergville rijden.

Is er ook iemand die ervaring heeft met de wegen in Lesotho, en dan gaat specifiek om de route vanaf Katsdam naar Malealea, kan dat met een gewone auto (Hyundai Tucson) en is er onderweg een benzinestation?

• Hans

Hallo Rinus,

Afstand Nelspruit - Bergville is dan 518 km en zal zo'n 5,5 uur (zuivere rijtijd) rijden zijn.

Ik heb ervaring in Lesotho. Van de Katse dam naar Malealea (via Maseru) kan met een gewone auto. Natuurlijk zijn er benzinestations. Afstand: 295 km. Laatste 45 km is over gravelwegen en kleiwegen. Bij zware regen kan het laatste stuk lastig zijn.

Wil je meer weten mail mij dan.

Gr. Hans

www.come-along.nl

• Hans

Hallo Rinus,

Afstand Nelspruit - Bergville is dan 518 km en zal zo'n 5,5 uur (zuivere rijtijd) rijden zijn.

Ik heb ervaring in Lesotho. Van de Katse dam naar Malealea (via Maseru) kan met een gewone auto. Natuurlijk zijn er benzinestations. Afstand: 295 km. Laatste 45 km is over gravelwegen en kleiwegen. Bij zware regen kan het laatste stuk lastig zijn.

Wil je meer weten mail mij dan.

Gr. Hans

www.come-along.nl