Dusseldorf-Kaapstad (452 euro)

• Piet II

Hallo allemaal,

Zojuist geboekt, voor reizen eind maart/begin april. Van Dusseldorf naar Kaapstad via Dubai met Emirates. Voor het hele mooie bedrag van 452 euro all in.

Vergelijkbaar met KLM en andere maatschappijen een koopje!

Groet

Piet II

• Hans

Bedankt Piet voor de mededeling maar wat moeten wij hiermee?

Gr. Hans

• Piet II

Hallo Hans,

Ik denk, wij Nederlanders willen meestal zo weinig mogelijk betalen voor hun vlucht.

Aangezien ik niet de enige ben die naar ZA vliegt, dacht ik als er mensen op dit forum van plan zijn om de komende maanden naar ZA te vliegen en in het bijzonder Kaapstad, ze in dit geval geld kunnen besparen door vanaf Dusseldorf te vliegen met Emirates.

Laat ik eens aardig zijn, was mijn gedachte.

Je hoeft dus niets te doen met het bericht, maar mocht je toevallig op zoek zijn.

Groet

Piet II

• mtb

Oeh, das goedkoop!

Volgend jaar gaan we weer; dit jaar eerst een half jaar op Curacao werken…en dan.

Veel plezier.

• Moi

Hoi Piet,

Dank voor dit soort informatie, ook wij hebben al geboekt, maar heb voor die tijd bijv. deze site in de gaten gehouden om te kijken of er nog wat over de prijs van vliegtickets stond!

Ciao

• Marjan

Ik heb net geboekt via D-reizen 14 maart vertrek met de TAP naar Johannesburg voor 489 euro. Is een actie t/m juni van de TAP.

Gr. Marjanmtb schreef:

>

> Oeh, das goedkoop!

> Volgend jaar gaan we weer; dit jaar eerst een half jaar op

> Curacao werken…en dan.

> Veel plezier.

• Annemieke

hoe lang ben je dan wel niet onderweg Piet 11???

groeten

uit Kyalami

Annemieke

• Piet II

Hallo Annemieke,

we vertrekken om 20:45, en komen begin van de middag in Kaapstad aan.

Voordeel is, dat we als we in Dubai aankomen, na 2 uur gelijk doorvliegen naar Kaapstad. De overstap is dus niet te kort en niet te lang.

Ander ding is dat we redelijk wat vliegervaring hebben met lange vluchten, wachten op vliegvelden, enz, enz.

Het is niet ideaal, maar gelukking is Emitrates bekend om zijn goede IFE (Inflight Entertainment), dus we vermaken ons wel.

Dat heb ik wel over voor de ongeveer 550 euro die ik ermee bespaar. Die kan ik beter gebruiken voor het verblijf in Zuid Afrika!

Groet,

Piet II

• ric

welke site kan je deze aanbiedingen vinden

gr ric

• Theo

Ik heb ook niet kunnen vinden voor dat geld. Wel bij www.connections.be/nl/et voor 487 met Iberia van Brussel naar Jburg v.v.