auto huur op luchthaven

• rm

Wat een geheimzinnigheid. Komt het niet bij je op dat anderen misschien hier lering uit kunnen trekken?

• Cristien

Tot nu toe altijd zelf bij Avis geboekt.

Nooit problemen gehad en zelfs mijn bekeuringen zijn niet geïncasseerd.

• nathan

anekdotische verhalen zijn over het algemeen niet representatief voor de totale verhuur.

Goed vergelijke op voorwaarden en prijs

Wij huurden via 1st car rental naar tevredenheid.

Ik denk dat bij elke maatschappij wel mensen zijn die een keer een minder goede ervaring hebben gehad.

grt nathan

• Jan

Een beetje reisbureau lost toch de problemen voor je op?

• Lies

Ik heb even gekeken op de site van cometcar. Maar ik schrok van de prijzen. Deze zijn veel duurder dan boekingen via b.v. holiday auto's of holiday cars. Bij holiday auto's krijg je als anwb-lid ook nog 10% korting en dat scheelt: de prijs voor 14 dagen ruim 300 euro duurder bij cometcar!

Ik vind dat geen aanbeveling. Ik heb trouwens ook wel eens via sunnycars geboekt en heb nooit problemen ondervonden.

Lies

• ella

Hallo,

Wij hebben nu een auto gehuurd via Sunny cars en drie weken geleden opgehaald bij Budget in Kaapstad.

Prima service en helemaal geen problemen.

• Reisgraag

Over welke categorie heb je het dan Lies.

Piet

• nathan

als je mailt naar comet krijg je wel korting

ze zullen wel mee gaan met de laagste prijs verwacht ik

• Reisgraag

Lies,

Ik dacht dat R.1020 per dag niet duur is voor de Y klas voertuig ( Nissan Primastar, Mercedes Vito of VW TD1 ) met onbeperkte kilometers, volledige verzekering met geen excess in geval van schade en te betalen na het inleveren van het voertuig met krediet kaart.

Piet

• Lies

Ik heb voor een economy gekozen en kwam voor 13 dagen op ruim 450-500 euro. Bij holiday auto's komt dit neer op 290 euro (incl. afkoop eigen risico).

Lies