auto huur op luchthaven

• toon

Wie heeft er ervaring om een auto in Kaapstad op de luchthaven te huren, en eventueel de kosten per dag.

Dit zou ik graag wiilen weten ,omdat wij deze reis ,toch wel veel problemen hebben gehad .

Wij hadden een auto in Nederland gehuurd bij het reisburo, zij hadden gehuurd bij sunny cars maar die hebben weer doorverhuurd naar Budget rentel cars en nu hebben wij toch wel problemen gehad ter plaatsen.

Normaal hebben wij altijd met herz zaken gedaan ,maar het reisburou doen alleen zaken met sunny cars.

Gr Toon

• Theo

Toon,

Gewoon via internet zelf regelen hoor, heb je reisburo niet meer nodig. Als je ANWB lid ben krijg je nog 10% bij Hertz ook. Bellen met Herzt hier in nederland krijg je dezelfde prijzen en ANWB korting, en je wordt vriendelijk geholpen als je via het internet te….. vind. Moet voor het goedkoopste terief wel gelijk betalen.

gr

Theo

• Margel

Toon,

Wat voor problemen heb je gehad met Sunnycars? Wij hebben ook een auto via het reisbureau bij hen gereserveerd voor onze vakantie in mei, maar zitten niet te wachten op problemen.

Gr.

Margel

• toon

Hoi Margel ..

Als je mijn een e-mail syuur dan zal ik je andwoord geven wat er aan de hand was .

Mijn e-mail is aptijssen@tele2.nl

• iris

Jammer dat je niet zegt watvoor problemen je met de autohuur hebt gehad.

Wij hebben vorig jaar mei ook een auto via Sunny Cars gehuurd. Helaas hadden we door eigen toedoen schade aan de huurauto. Via de verplichte creditcard machtiging werd er toen door budgetcar een bedrag van onze rekening afgeschreven. Aangezien je bij Sunny Cars geen eigen risico hebt, hebben we contact opgenomen met Sunny Cars. Zij hebben toen vervolgens alles keurig voor ons geregeld en het geld werd weer terug gestort.

Groetjes Iris

• Reisgraag

Hallo Toon,

Ik gebruik al jaren alle type auto's van Comet Car. Zeer goede en perfecte service, krijg de totale rekening eerst een week nadat ik al weer thuis ben. Hun website is: http://www.cometcar.co.za/ Bekijk het maar eens en mail hun jouw vragen. Nog nooit geen onkosten bij hun gehad.

Piet

• mieke

Ook ik zou graag willen weten wat de problemen met Sunnycars waren

omdat ik net van plan ben vanmiddag bij hun te boeken.

Ik lees ook positieve berichten en de anwb heeft ze op hun site vermeld vandaar dat ik ervan uit ga dat alles goed geregeld wordt door hun.

• toon

Hoi Mieke

Ik wil er nooit geen wagen meer huren , wat de problemen zijn ga ik niet via pribord geven.

Wij hebben jaren geboekt bij Hertz die is voor mijn perfect en wil er de volgende keer weer boeken .

Gr Toon

• rinus

Waarom dan wel op het prikbord zetten?

• Hans

Wie A zegt moet B doen… Toon.

Kom op vooruit met die geit!

Gr. Hans