Mijn taal: Afrikaans

• SAgirl

The link I have posted is in English for those who do understand English and are interested in my wonderful language: Afrikaans - everything you need to know

http://s2.ned.univie.ac.at/Publicaties/taalgeschiedenis/en/afrikaans.htm

Bovenstaande link is in het Engels over het ontstaan van Afrikaans

The following is in Afrikaans. If you don't care about Afrikaans, can not/do not want to understand it - then don't open the link. It is about the establishment and growth of Afrikaans

http://www.vriendevanafrikaans.com/images/artikels/onstaan_groei.pdf

Bovenstaande link is in Afrikaans - over het ontstaan en groei van Afrikaans - duidelijk genoeg?!

At this moment I do not wish to continue talking on a forum where there is so much hate and bad-mouthing.

This forum is about South Africa and Afrikaans is a huge part of South Africa. The Webmaster has on so many ocations said that it is welcomed, yet there are certain people who which to treat me and my language like it's dirt and worth nothing.

De tolerante Nederland - tja

Met vriendelijk groet,

SAgirl is stil

PS: don't reply to this post - I will not read nor will I go on this forum in the near future - my life is tough and crazy enough as it is! By the way, read the articles and you will see Afrikaans is old Dutch made easy.

• joke

Ai ai ai SAgirl je moet je hart volgen en doen wat je wil, maar stilhouden?

Je zit op de kast en misschien was dat precies de bedoeling

Toevallig gisteravond film gekeken: That English Lady. Gelukkig hield Emily Hobhouse zich niet stil tijdens de boer war en ondanks dat zij Engels was verstonden de boer en zij elkaar goed

• Annemieke

Gewoon doorschrijven SA girl. Er zijn hier op dit forum personen aktief, waarom…?? Ik weet het niet. Die zijn er alleen maar op de boel te op stelten te zetten. Dus niets van aantrekken.

De haat en de gemene discussies hier begrijp ik zo wie zo niet.

Ook begrijp ik dat het Afrikaans voor vele bezoekers hier moeilijk te begrijpen is, eerlijk, ikzelf heb er ook nog moeite mee. Maar het is een schone taal.

Sterkte met alles en toch weer tot schrijfs op dit form.

groeten uit een zonnig Kyalami

Annemieke

• Ron B.

Ek is baie jammer wanner jy vas hou an jou besluit om nie meer an hierdie forum deel te neem nie! Ek dink dit sal ‘n groot gemis wees vir hierdie forum. Jou poste word deur baie mense baie gewaardeer, dis net ’n klein klompie mense wat nie oop kan staan vir ‘n ander se sienswyse. Dis nie jou probleem nie, dis hulle probleem. En wat nou van die ander klomp mense wat met jou saamstem en you poste wel waardeer? Staan saam met ons! Die minderheid kan ’n meerderheid gaan word, maar nooit nie as mense wat deel maak van die minderheid gaan los!!

En dis nie al; Sien/lees somtyds my pogings in Afrikaans, daar is nog baie vir my om te leer in Afrikaans. My Afrikaans is nie regtig Afrikaans, maar dit lyk soos Afrikaans. Ek en ander mense wat wel belang stel, kan van jou leer.

Hou vas, eendrag maak mag!!

• Henja

Ik vind afrikaans een hele leuke taal en zeker passend op een forum over afrika.

Ik spreek of schrijf het (nog) niet maar met een beetje moeite is het meeste goed te begrijpen.

Dat dit een nederlands forum is vind ik niet ter zake doen, er worden ook stukjes in het engels geschreven, dat is ook niet voor alle mensen makkelijk te begrijpen.

Ik vind het jammer wanneer deze taal van het forum verdwijnt.

Grt Henja

• Remco

Beste SAgirl.

Volgens mij is er maar 1 persoon die continue loopt te zaniken over het feit dat jij Afrikaans schrijft op dit forum. Die persoon loopt over het algemeen te zaniken over alles op dit forum, dus daar zou ik me niet teveel vaan aantrekken en gewoon lekker blijven posten :-). Je leest dit bericht en voorgaande berichten vast wel, dus met mij erbij zijn er al 5 die het leuk vinden om Afrikaans te lezen, moet toch ook wel wat betekenen?

Groetjes Remco.

• Wim M

Laat je niet op je kop sitten. Schrijf hoe en wat je wilt. Er is op dit PB maar 1zieke geest wie loopt te treiteren.

Ek hou duimvas dat hierdie persoon wegbly!

Groetjes,

Wim

• Maria

Wim M schreef:

>

> Laat je niet op je kop sitten. Schrijf hoe en wat je wilt. Er

> is op dit PB maar 1zieke geest wie loopt te treiteren.

>

> Ek hou duimvas dat hierdie persoon wegbly!

>

> Groetjes,

> Wim

Wim M, je kunt duimen tot je een ons weegt, hopelijk wordt jezelf nooit geconfronteerd met een zieke geest,treiteren doe ik niet, ik kom voor mijn eigen mening uit.(*_*)

Ik heb eerder al aangegeven dat ik op Afrikaans talige items niet meer reageer, SAGirl kann rustig doorgaan met haar inzendingen, van mij heeft ze geen last meer.:)

• Reisgraag

Ek verstaan afrikaans baie goed, maar het 'n bietjie sleg geword in die skryfwyse.

Gesels gerus verder in afrikaans. Jy ken tog die liedjie: En al slaan my ma my driemaal op my kop, dan staan ek op, en kom ek weer (so moet jy denk oor die teenstanders)

Mooi bly,

Piet

• Aryan

Hmm… ek zien en blink toekomst vir my postings hierso; ek dink ek gaan net swaar ou taal skrywe. regtig; ek dink die ou afrikaans gaan die beste uitwerk. Dat almal dink aryan het nou glad nie afrikaans geskrywe nie, en toe was sommer banja reg. Ek geniet sommer net so. Net nog een bikkie kaapse slang daarby en denk almal aryan het heeltemaal bollemakssie geraak.