Net tickets geboekt via vliegtickets.nl van Koln-Kaapstad (via Amsterdam) in november voor €645,-…….lijkt mij n errug goed prijsje. Nu beginnen af te tellen!
groetjes, Miki
Ik heb gisteren met British Airways (via http://www.connections.be/nl/ ) nog Euro 501 (incl alle taxen) betaald heen van Brussel naar Johannesburg en terug van Kaapstad naar Brussel in oktober. Dossierskosten 10 euro p.p. Zag vandaag op Connections website de prijs op 872 euro bij British Airways, KLM op 813 euro en Air France op 772 euro.
Zo veel kan het verschillen van dag tot dag. Connections hadden mij maandag gewaarschuwd dat die speciale prijs ter enige tijd kon vervallen. Lucky me !!! Voor 7 personen toch een aardig bedrag uitgespaard.
Piet
Piet
Ik heb begin februari een ticket Dusseldorf-Kaapstad en Johannesburg-Dusseldorf geboekt via Cheap Tickets met KLM voor euro 566,–, vertrek 12 april a.s. Als ik dit allemaal lees heb ik toch een goede deal gemaakt. Maar je moet inderdaad mazzel hebben. Dagelijks wijzigen de prijzen per luchtvaartmaatschappij en per aanbieder.
Lies
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?