Info Tzaneen en omgeving

• Noël

Hallo,

Wij landen op 5 oktober in Johannesburg om 09.00.

Is het volgens jullie doenbaar om op 1 dag tot in Tzaneen te raken?

Iemand tips en/of ervaringen met B&B in de omgeving van Tzaneen?

Alsook iemand ervaring met het Punda Mariacamp, is dit te vergelijken met Satara en Lower Sabie ( deze 2 logeerden we al)

Bedankt

Noel

• mieke

Hi Noel,

Ik ben zo benieuwd hoe het is om in Lower Sabie te overnachten, de dag dat

wij dat graag willen is volgeboekt en nu is de enige optie voor ons om er langs te rijden. Ik hoor zoveel verhalen over Lower Sabie en zou graag willen weten wat we missen wanneer we er niet overnachten en of het dus de moeite is de geplande route aan te passen zodat een overnachting mischien wel mogelijk is.

Gr. Mieke

• Noël

Hallo Mieke,

Wij hebben het zeer fijn gehad in Lower Sabie. We sliepen er in een safaritent vlak naast de sabie rivier, onbeschrijflijk wat je daar s'nachts allemaal te horen krijgt.

De hippo's in de rivier op nauwelijks ong. 100 meter van ons weg met hun typische oergeluiden.

Het restaurant heeft er een groot terras met zicht op de rivier waar je altijd wel iets ziet,

Kortom, een echte aanrader waar wij graag een ommetje voor willen maken, in oktober gaan we er zeker terug langs .

Wil je meer info, hoor ik het graag

Groetjes

Noël

• ellen

Hoi Noël

Je kunt makkelijk die dag naar Tzaneen.Wij hebben dit in eind september 2008 ook gedaan.

fijne reis groetjes Ellen

• jeanette*

hoi

op onze site vind je allesover de rit naar tzannen en punda maria kamp inclusief foto's en wat je daar in de omgeving kunt bekijken.

de waterval

de oudste baobab boom met daarin een barretje

en een krokodillenfarm waar je met een kip kunt vissen op een krokodil

www.reismetmemee.nl

mvg

jeanette

en heb je vragen dan mail gerust