Hallo
Wij vertrekken a.s. zondag naar Kaapstad en ontmoeten daar vrienden die al een jaar door Afrika reizen. Nu willen we een stuk Hollandse kaas voor ze meenemen. Weet iemand of dit toegestaan is? Ik kan er nergens iets over vinden.
Bedankt,
Peter
hangen overal in de aankomst hallen grote posters dat er geen kaas, honingprodukten, vis, vlees, zaden en planten het land in mogen. als er dus wat gevonden wordt kan je niet zeggen dat je het niet wist. zoals joke al schreef'; er is bij de supermarkten en grote fruit en groente keten goede hollandse kaas te koop en nog veel meer lekkere dingen.
Mag niet, maar kan makkelijk, doen we al jaren
Het is de laatste vlucht die binnenkomt op international arrival iedereen wil dan zo snel mogelijk naar huis en ze zijn dan op Kaapstad zoals altijd erg vriendelijk. No problem.
Veel plezier en eet smakkelijk (de kaas is hier trouwens ook wel te koop)
Vr gr Peet
hola allemaal,
wij nemen altijd kaas mee voor de familie van onze vriend.
wij zijn in een Nederlandse winkel geweest en de kaas is toch anders van smaak.
en wij zijn niet de enige die dat beamen.
de winkel is een molen in de buurt van Pretoria , tenminste het moet de uitstraling hebben van een molen. erg leuk om er eens naar toe te gaan.
groeten, René
Dat is inderdaad 'n goed adres Annemieke. En als je toch op de Hollandse toer bent, ga ook eens kijken by Jasmyn by Hartebeespoort. Ik was daar verleden week en vond een hele afdeling Nederlandse spullen. Het is niet meer nodig om hagelslag, drop, stroopwafels en weet ik wat al niet naar Zuid-Afrika te slepen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?