wildcard

• rinus

Over 4 weken gaan we naar Z.A en verblijven dan 6 dagen in het krugerpark. Is het dan mogelijk om aan één van de ingangen van het park een wildcard te kopen. Uiteraard heb ik hier op het prikbord zitten kijken maar kon helaas het antwoord niet vinden.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Rinus

• Hans

Ja dat is mogelijk. Met 6 dagen ben je net goedkoper uit…

Gr. Hans

www.come-along.nl

• Veronique

Hallo,

kan je een wildkaart dan aan de ingang van elk park kopen? Welk nut heeft het dan nog ze te laten opsturen via de website van sanparks? Plus dan nog het risico van laattijdige verzending of verlies.

Groeten

• Hans

Volgens mij heeft dat dus geen nut!

Van elk Park weet ik niet. Wij hebben de family Wildcard bij de receptie van het Restcamp ‘Berg en Dal’ gekocht.

Ik zou even een mailtje sturen naar Sanparks…

Gr. Hans

• Veronique

Als ik het goed begrijp uit een antwoord op mijn mail van sanparks zelf is er voor buitenlandse toeristen ook met de wildkaart geen onbeperkte toegang. Je krijgt wel korting, maar eens je betaalde waarde op is is ze op?

Zie hun antwoord hieronder

Dear,

You can purchase the Wild Card on arrival at any of our gates. You will require the International option which does have certain discount benefits but the free entry is for South Africans because they already contribute through taxes to the upkeep of the parks.

I hope this will help clarify issues.

Regards

Dr David Mabunda (PhD)

CHIEF EXECUTIVE OFFICER

SOUTH AFRICAN NATIONAL PARKS

P.O. Box 787 Pretoria 0001

REPUBLIC OF SOUTH AFRICA

+27 426 5001/2/3 Telephone

+27 343 9959 Facsimile

davidm@sanparks.org E-mail

Central Reservations (+27 12 428 9111)

Website www.sanparks.org

• joke

is een beetje krom gezegd van sanparks, maar wat ze bedoelen is dat je met de wildcard geen conservation fee hoeft te betalen en dat je als buiten zuid afrika wonende slechts een optie hebt en dat is de internationale optie

en ja soms zijn er acties waar door je voor niks in een park mag maar alleen als zuid afrikaan

geen onbeperkte toegang? ja soms zijn parken vol en als je dan niet gereserveerd hebt en men over quota zit kom je er niet in, of je nu zuid afrikaan bent of er woont of europeaan of pimpelpaars met roze stippen