Wel, 1000 Rand vragen voor een waiver van een ‘overtreding’ die niet de jouwe is riekt niet alleen naar corruptie; het *is* corruptie. En die klantjes jaag ik weg door heel, heel hoog van de toren de blazen.
Maar misschien kan/kon ik dat omdat ik als expat gewerkt heb met een NGO en sommige mensen op shortdial heb ?
Ik pik geen corruptie, niks.nul. nada zip zero. Die gasten mogen van mij linea recta in de gevangenis, zal ik ze op komen zoeken en voor ze preken/getuigen.
1 van de redenen waarom ik nog in NL zit is vanwege de corruptie, het hoofd van Home Affaris heeft veel van die corrupte boefjes de laan uit gestuurd. Die gast high-up heeft net zoals ik ook 0 tolerance beleid. Daardoor was/is/zijn er ineens wel minder handjes om het werkt te doen en moet ik wachten.
Domme sukkeltjes zijn ‘t, die met haat in hun ogen een beetje de ’te' rijke tourist proberen te schofferen. ‘k zal ze aanklagen in ’t hof zonder einde, en ja, dan krijg je vanzelf de shortdials hogerop want ze piepen dan in hun broek.
Een vriend van mij heeft een ‘overduidelijke’ brief geschrven naar Mandela om z'n ID/Perm te behouden. Janee, zo werkt 't.
Ik mail zo de koninging hierso, boeit me niks. Behandelen ze gewoon.