Verzending van kleding

• diana

Een vraagje,

Mijn dochter heeft een heleboel kinderkleding dat weg mag omdat het te klein is geworden voor haar zoontje . Graag zou ze er arme kindjes een plezier mee doen. Haar vraag is, hoe ze het vb in een weeshuis in Zuid Afrika kan laten bezorgen. Zijn er vliegmaatschappijen die zulke “ schenkingen ” gratis meenemen ? Indien ja, welk weeshuis kan ze dan aanschrijven zodat het in Zuid Afrika kan opgehaald worden ?

Waar kan zij voor verdere inlichtingen hierover terrecht ?

Dank

Diana.

• Theo

Wij hebben steeds pakketten verstuurd naar Zuid-Afrika. Dit kostte per zeevracht 54,95 euro per doos van 20 kg. Sinds 1 januari heeft TNT post de zeevracht geschrapt en moet het per luchtpost. Kosten per 20 kg zijn 104 euro. Indien het je dat waard is kan ik je wel adressen geven waar je het naar toe kan sturen. Als je kort bij de Duitse grens woont, kan je het ook per Duitse post versturen. Kosten ca. 35 euro par pak. In Belgie ca. 55 euro per pak.

Theo

Stichting Nomzano Fre School Zuid-Afrika

www.nomzanofreschool.nl

• diana

Hallo Theo,

Bedankt voor uw reactie.

Ik zal het tegen mijn dochter zeggen en dan laat ik U wel iets weten.

Groetjes

Diana.

• martijn

Hallo Diana,

Er vertrekt binnekort een container naar ZA met kinderkleding en andere giften uit Nederland naar Zuid Afrika. De spullen zijn bestemd voor o.a een weeshuis. (zie www.ecolabel.org.za ) Indien je het aan onze stichting wilt schenken kan ik ervoor zorgen dat het met de container mee kan vanuit Nederland. Je kunt het dan verzenden naar een verzamelpunt in Nederland.

Laat maar even weten of je meer info wilt hebben.

Groet,

Martijn

www.ecolabel.org.za