En met welke maatschappij vlieg je dan?
Ik was in Januari in ZA, moest op Johannesburg airport lang wachten op mijn volgende vlucht,12uur s nachts, ik heb me daar niet onveilig gevoeld. Er hing een gezellige sfeer, het luchthaven personeel was herkenbaar door badges en waren erg behulpzaam.
Ook in het land zelf was iedereen vriendelijk, behulpzaam en trots op hun land.
Ik ben natuurlijk niet s avonds gaan de stad of townships ingegaan.
Ik ben geen ervaren reiziger, maar met een beetje gezond verstand, vond ik het gevaarlijk.
Nee was gewoon een konstatering Corne, omdat wij zelf alleen maar volle kisten kennen en nu worden er passagiers overgeboekt en vluchten geannuleerd.
Afgelopen zondag zat de vlucht van Kaapstad/Ams wel helemaal nokkie vol.
Daarom vroeg ik me af, of er inderdaag minder mensen hier naar ZA komen. Ik denk het wel, zeker met KLM, vanweg de beroemde vliegtaks. In kader van 1 EU, heeft alleen NL die taks. Uuuh geldklopperij dus.
groeten uit een nat Kyalami
Annemieke
Beste Annemieke,
Is veel en veel goedkoper om via Brussels of Dusseldorf te vliegen. Krijg je met vliegtax. Is dus € 45 p.p. Luggawe belasting is ook de 2de hoogste in de hele wereld op Schipol alsook nog extra veilighiedstoeslagen. Jij bent echt een dief van je portonomee als je uit Nederland naar Z-Afrika vliegen. Jij krijg al vluchte vanaf €493 ) all inclusive' en februari' ,naar Kaapstad via Belgische internet sites. Die vlugte zijn allemaal vol. Ook vluchten uit Dusseldorf en Munich.
Even shoppen en je kan echt voor heel spotgoedkoop naar Z-afrika. Alles vermijden die Nederlands is of Nederlandse internet sites, want die zitten zo 20% boven de prijs. Is niks negatiefs bedoeld over Nederland, maar Nederland is gewoon heel echt duur.
Wat mij net nog te binnen schoot: Schiphol is een erge dure luchthaven, en door de belastingen bleven nu 1/2 (of zelfs meer, weet niet precies de aantallen) miljoen mensen weg.
Dat zou natuurlijk wel een verklaring kunnen zijn. Wij hebben al aardig wat regen gehad, momenteel droog en zonnig, 32 vandaag.
Groetjes,
Corné.
www.amukela.com
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?