Remco, gefeliciteerd met je forum! Ik denk zeker dat je er veel energie in hebt gestoken, met veel features verwerkt in de site. Heel veel succes met je forum.
Toch, puntje van opbouwende kritiek; ik vind dit forum (startpagina) overzichtelijker en letterlijk en figuurlijk minder “gekleurd”.
De vlag van Zuid-Afrika op je website, tja, dat is niet anders, dit is 'm nu eenmaal. En, eerlijk is eerlijk, het is een mooie veelkleurige vlag. Maar Mandela / ANC, nee, dat is wat mij betreft te eenzijdig en staat behalve voor de positieve en inmiddels achterhaalde droom van de regenboognatie vooral voor wat het werkelijk heeft gebracht: BEE, nieuwe apartheid en discriminatie, slechte infrastructuur, valse beloften, corruptie, misdaad, moord en doodslag, slecht bestuur op alle niveaus, milieu verontreininging, powercuts, slecht onderwijs, toenemende kloof tussen straat arm en puisant rijk, zelfverrijking van de ANC top, inactieve afwachtende houding in de regio (Zimbabwe), HIV, braindrain, enzovoort, enzovoort.
Het enige positieve wat het ANC werkelijk heeft bereikt en dat duidelijk waarneembaar is sinds de omwenteling is het onstaan van een grote zwarte middenklasse. Dat is iets waar je zeker niet aan voorbij mag gaan.
Maar met alle plussen en minnen, na Mandela en Mbeki, slaat de balans mijns inziens overtuigend naar de min.