Trouw heeft het verkeerde bericht mbt Cholera verwijderd.

• Theo

slapgat?

• WEBMASTER

Graag toelichting op deze zin:

“Lang Leve de Ironie van de WM, moeten we cursussen gaan volgen om Afrikaans te kunnen lezen ?, een goede voor Wilders”

Ik begrijp de opmerking over Wilders niet.

JW

• loes

nee, theo slapgat is iemand die de kantjes er vanaf loopt of zijn schouders er niet onder zet. ik (en mischien jy ook) las gister in die burger dat de zoon van FW de Klerk, zijn vader :slapgat"noemde omdat hij destijds het land in de steek liet omdat hij een oogje had (en nog steeds heeft) op een aantrekkelijke dame

de raderen draaien !

grts en een fijne vakantie

• Maria

JW jij begrijpt inderdaad niet veel of je doet maar alsof.(*-*)

Gezien jouw promotie voor de Afrikaanse taal ( heimwee gevoel bij jezelf ? ) starten veel topics in deze buitenlandse taal.

Als WM heb jij dit goed gekeurd, evenals de buitensporige prive uitlevingen van Bushmen Corne, het zei zo :)

• WEBMASTER

Tsja….

het “zei” zo…

Ik begin me echt af te vragen wie “Maria” echt is. Iemand enig idee?

JW

• Reisgraag

Loes, het was de zoon van Pik Botha die dat zei:

http://www.dieburger.com/Stories/News/19.0.1257615569.aspx

Piet

• loes

ja, je hebt gelijk - maar ik vond het wel grappig dat dit woord 2 x binnen een dag langskomt f.w. is ook maar een mens

• joke

zoon van de Klerk ligt in scheiding en daar worden ook wel de nodige verwensingswoorden heen en weer geslingerd hoor ! maar klinkt in Afrikaans net niet serieus genoeg vind ik dan als in Nederlands opgegroeid

• Maria

Tja een reminder : (*_*)

Forum regels:. Schelden, spamming, schreeuwen (overdadig HOOFDLETTERGEBRUIK) en het plaatsen van commerciële berichten zijn niet toegestaan.

De voertaal van een prikbord is Nederlands.

Het citeren van Engelse stukken is toegestaan, mist daar een goed reden voor is.

• loes

onder de kinderen van Botha is toch ook al geruzie over de erfenis ?