Trouw heeft het verkeerde bericht mbt Cholera verwijderd.

• Maria

Uiteraard is JW niet tegen Afrikaans gezien zijn verblijf in Afrika, uiteraard is JW niet tegen commercielle website vermeldingen van bush bewoner Corne.

De gemiddelde ZA vakantiegangers met geen Afrikaanse achtergrond moeten het maar met hun taalbeperkingen doen.

• WEBMASTER

Is dit een vraag of een opmerking?

JW

• Maria

WEBMASTER schreef:

>

> Is dit een vraag of een opmerking?

> JW

JW : dit is een constatering

• WEBMASTER

Mooi Nederlands bedrijf:

http://www.myngle.com/course/search/simplesearch?langId=46&fromhp=1

JW

• loes

maria, hoe komt het toch dat je ook op een ander (mischien nog wel meer) landenprikbord, regelmatig voor onrust zorgt. gelukkig zijn die er inmiddels ook al achter dat je hier hetzelfde doet. ik wou dat ik een leuk afrikaans woord wist om je te omschrijven, maar daar moet ik nog eens diep over nadenken.

probeer eens iets positiefs mee te delen, dan wordt het weer een stuk gezelliger

grts

loes

• Maria

WEBMASTER schreef:

>

> Mooi Nederlands bedrijf:

> http://www.myngle.com/course/search/simplesearch?langId=46&fromhp=1

> JW

Lang Leve de Ironie van de WM, moeten we cursussen gaan volgen om Afrikaans te kunnen lezen ?, een goede voor Wilders.

Loes, ik ben een critisch persoon, geen meeloper, doe niet aan zelf verheerlijking, promoot m,n bedrijf niet via PB,en, stuur geen familiefoto,s en kerstkaarten via het PB rond etc, een afwijkende mening is toch toegestaan??. wat is onrust als je afwijkende meningen dan de grote groep hebt.??

Kijk eens naar de overdreven en schampere reacties die Aryan krijgt op z,n terrechte opmerking over het herrezen Forum van Remco, ik ben banned erop LOL :) (*_*)

• Remco

Maria schreef :

“Kijk eens naar de overdreven en schampere reacties die Aryan krijgt op z,n terrechte opmerking over het herrezen Forum van Remco, ik ben banned erop LOL (*_*)”

Jammer dit. Als je je een beetje had verdiept in het hoe en waarom van het offline van het forum dan had je kunnen lezen dat alle gebruikers die zich na november 2008 hebben geregistreerd verdwenen zijn omdat ik een oude backup heb moeten terugplaatsen. Staat ook gewoon zo op het forum. Grappig is wel dat jij als een van de eersten riep dat het andere forum overbodig is, maar je opeens wel gaat registreren onder een andere naam. Heb je mij niet over gehoord. Maar nu je gaat roepen dat je een ban hebt gehad vind ik wel erg kinderachtig, los van het feit dat het gewoon niet waar is. Maar goed, het andere forum staat open voor een ieder dus mocht je je ooit weer geroepen voelen om je te registreren dan ben je welkom.

Groetjes Remco.

www.zuidafrikaforum.nl

• Remco

Asseblief Maria:

http://51997764.nl.strato-hosting.eu/ZAF/viewtopic.php?f=2&t=801

• Corné.

Maria is een beetje zoals de oude buffel die hier rondzwerft denk ik… de ledematen zijn niet meer zo soepel, de jeugd trekt zich niets meer van hem aan, en daagt hem zelfs uit! Met de ‘patla-patla’ wil het ook niet zo meer lukken en hij wordt omringd door de andere knorpotten (daga-boys).

Maar ach, de aard van het beestje he? Loes, iedereen kiest ervoor hoe hij/zij door het leven wil gaan.

Maak nie saak nie. Groete uit de bos, die leeus raas lekker en nou ek moe net dink aan ‘die leeuloop’ (Robbie Wessels) :)

Corné.

www.amukela.com

• Maria

Die Corne toch met z,n semi beledigende beeldspraak, kerstkaartjes, geboortkaartjes,medische vaardigheden en boeren wijsheden, geen wonder dat jij het kruikenstadje uitgevlucht bent en verscholen zit in de bush :)