Trouw heeft het verkeerde bericht mbt Cholera verwijderd.

• Corné.

Hoi Loes,

soms vraag me ik af of ik vanuit het Engels vertaald nederlands spreek of brabants met afrikaans er doorheen :)

Skiet Willy!! De geuzenaam voor Mister PSV Willie van der Kuylen. Die had nl. een enorm hard schot, en dan riepen die Hellie-manders' (Helmonders): ‘Skiete Willy, er zit een kat op de lat’. De Helmonders waren nl. echte kattenmeppers, vooral tijdens de zware jaren van weleer. Willie vd Kuylen is een gebogen en getogen Helmonder, vandaar.

Groetjes,

Corné.

www.amukela.com

• Maria

Ondanks m,n verschillende bezoeken aan ZA begrijp en versta ik Afrikaans niet,is het dan vreemd dat ik een voor iedereen leesbare spreektaal pleit ?.

Ik leg m,n vraag wel voor aan de WM, evenals de vraag over het overmatig vermelden van je firma website:( bij elke topic (*-*)

• loes

sorry corne - kan je toch zien dat mijn verleden in een land ligt waar voetbal niet zo 'n rol speelde. heb me er in ned. dus nooit echt in kunnen verdiepen, tenzij de oranjekoorts echt hoog oploopt. vanuit mijn huis kan ik de verlichting van het feijenoord stadion zien, maar blijf daar dan maar uit de buurt. ben een jaar of 3 terug heel nietsvermoedend op een zondagmiddag met mijn auto midden in die rellen tussen feij en ajax fans terechtgekomen en ik kan je verzekeren dat dat heel angstaanjagend was en mijn enthousiasme voor de sport niet veel goed gedaan heeft maar goed, nu weet ik ook welk dialect dat is !!

• Corné.

Zo moeilijk is het toch echt niet hoor Maria, het Afrikaans heeft veel overeenkomsten met het Nederlands. Ik heb er geen moeite mee, noch met publicaties in het Engels (mits deze voorzien zijn van een toelichting/eigen mening.

Maar als je het niet begrijpt, dan kun je het ook negeren toch? Immers, er blijven genoeg berichten over in het Nederlands :?

Doe de WM de hartelijke groeten van me :)

Groetjes,

Corné.

www.amukela.com

• Reisgraag

Ik versta nederlands en gewoon engels maar engels svp, welk soort engels is dat?

Piet

• Theo

Ek vestaan nie Engels nie, daarem het ek Afrikaans geleer om te praat en te skrywe. Dat gaan waffers. ‘N enkel keer maak ek nog ’n blaps, maar dat maak nie saak nie. As jy die land wil besoek, moet jy ook hulle taal probeer te praat. Elk die keer as ek die land besoek, gé dat ‘n hupstoot soos die mense dat waardeer dat ek hulle taal probeer te praat. Ek kommuniseer baie met briewe S-A toe en ook dat gaan baie goed. Ek het been-af vit S-A. As jy by ’n wegneemete-onderneming kitkos haal, praat hulle tog ook Afrikaans. Das hulle eie taaltjie.

Ek kommer my oor die taal in Nederland, dat is baie Engels.

Ek hoop dis reg geskryf.

• Theo

Ik lees soms opmerkingen over de vermelding van de website amakula. Wat is daarvan het probleem? Valse reclame? Onzin. Veel Nederlanders die voor het eerst Z-A gaan bezoeken, zijn blij met een Nederlands aanknopingspunt voor vragen en planning. Wat is makkelijker dan je eerste nachten in Z-A te kunnen boeken zo kort bij het Krugerpark. Van daar kun je dan met veel advies je reis vervolgen. Ga zo door Corne.

• SAgirl

Hi Theo, dis baie goed ja! Wil jy dat ek die enkele foute vir jou regstel?

Ek moes ook maar Nederlands leer en dis moeilik maar ek kom redelik reg. Die enigste rede hoekom ek hier in Afrikaans skryf, is sodat daar ‘n bietjie aandag vir Afrikaans is en dat diegene wat graag die taal wil leer, ’n bietjie blootstelling kry.

Afrikaans is beslis nie moeilik nie en die WM het gesê dat dit mag - dus, ek gaan gewoon lekker aan. As iemand my skrywe nie kan verstaan nie, nou ja, regtig; vra maar net. So moeilik is dit regtig nie! :-)

Corné, dit presies wat ek wil hê; dat daar aandag kom vir sekere sake wat ook die besoekers raak. Mens kan nie toe oë deur die lewe gaan nie - dis gevaarlik :-)

Ek wil niemand die kans ontneem om my pragtige land te besoek nie maar ek wil ook nie dat iemand SA besoek en daar iets oorkom nie. Hetsy gesondeheid of veiligheid. Vandaar dat ek waarsku - sodra ek kan, gaan ek beslis weer ‘n bietjie kuier - ek verlang my stukkend maar met my kind se gesondheid tans, is daar nie ’n kans nie. Sal maar bly hoop en bid.

lekker aand aan almal en geniet die laaste werkdag van hierdie week! Geniet die naweek wat volg - mag dit 'n sinvolle en geseënde naweek wees!

• Theo

Ja SAgirl, stel die foute assseblief reg. Ek ken daarvan leer.

Baie dankie en lekker naweek.

• WEBMASTER

Hallo Allemaal,

Helaas begin ik al weer te wennen aan de kou in Nederland maar na een mooi glas Southern Right Sauvignon Blanc in Vigh (wijnbar) in Haarlem gisteravond kan ik er weer voor even tegen. Wat mij betreft is elke taal toegestaan zolang ik ´m maar kan lezen, anders zou ik het forum niet kunnen modereren. Ik kan dus helaas niet zeggen dat elke taal die in ZA wordt gesproken is toegestaan want de meeste beheers ik niet, maar Afrikaans is wat mij betreft prima. Ik begrijp dat het niet voor iedereen heel goed te volgen is maar ik zou het toch een verarming vinden als we hier alleen het Nederlands zouden gebruiken.

groet

JW