€690 met klm naar Kapstad in nov.

• Miki

Beste allemaal,

Is €690 met klm naar Kaapstad in de periode nov-dec n goede prijd of gaat hun prijs ook wel lager? (willen perse met klm vanwege dagvlucht)

gr. Miki

• aryan

In november pas ? Gewoon even wachten;

- de dollar moet nog vallen na de Obama honeymoon period

- de futures op de prijs van olie zijn en blijven laag; daar dus geen verandering

- de concurrentie strijd is nog niet helemaal losgebarsten op vliegtickets

- de belasting voor die lieve koalatjes en ijsbeertjes op Schiphol moet ook nog gaan waaien ?

Zat redenen om even te wachten totdat de ‘volheid’ van de depressie het vaste land van de USA bereikt heeft. Dan is ‘t echt spekkopen; dan kan ’t 500 euro per ticket worden. Maar; 690 is ook al aardig laag hoor, voor als je nu per se wilt boeken.

de winst voor de europeanen gaat komen als de dollar/euro weer scheeftrekt zoals die vorige zomer kromtrok; olie en veel andere diensten worden afgerekend in dollars.

• Corné.

Als je naar de prijzen kijkt in 2008 dan lijkt mij dit (voor die periode) een uitstekende prijs!

Is het een dagvlucht? Je reis kan dan mooi in Kaapstad beginnen. Vlieg je ook weer terug vanuit Jo'burg?

Groet,

Corné.

www.amukela.com

• Maaike

A'dam - Kaapstad = dagvlucht

Kaapstad - A'dam = nachtvlucht

Prijs gaat vast niet ver meer naar beneden. Wij hebben voor onze retourticket (heen 26 maart - terug op 25 april) totaal € 708,80 pp betaald. Dit is incl. alle tax/toeslagen.

• loes

dat is wat ik voor dezelfde reis op 18/2 betaal. is een aanbieding en nu 200 euro onder de normale prijs. vindt het zelf ook een prima prijs en denk dat als je verdere planning voor accom enz wilt doen (dec is hoogseizoen) dan is het een goed moment om te boeken. zelf doe ik het nooit lang vantevoren, maar als er verder weinig keuze is (ivm dagvlucht) dan zou ik het doen

• Alex

Even een vraagje, hebben een optie op een ticket met British Airways vanaf Schiphol voor €712,00, korte stop op Heathrow. We gaan midden in de zomervakantie, van 23 juli tot 17 augustus naar CPT, terug vanaf JOH. Nemen of nog even wachten?

Denken ook aan vliegen tussen Port Elizabeth en Durban, nu ook al boeken?

• Aryan

Wel, als dit topic democratisch was zou de score op 3-1 staan, met 3 die; nu, nu, gaan, gaan, kopen, kopen, consumeren, nu-nu-nu-op, gogogogom huphuphuphup zeggen.

En 1 die dat daar anders over denkt ivm de nog steeds doorlopende recessie richting depressie wat voor de eurozone deflatie v/d prijzen tot gevolg heeft; dwz. prijzen die dalen.

Maarreh: geniet SA

• Reisgraag

hop on-on-on-on hop off-off-off-off