Wild Card

• Ria sijm

Kan iemand mij vertellen waneer een wild cardwel uit kan.

Ze zijn best wel duur en als ik lees wat het entree geld is kan je volgens mij beter gewoon per park betalen.

Wij willen het kruger ongeveer een dag of 4 bezoeken.

Dan zijn dit nog de parken die we ook willen bezoeken maar volgens mij geld dan de wild card niet.

Giants castle volgens mij wel?????Royal Natal?????

St Lucia wedland park,Hluwhluwe en Ithala.

Ria

• Bo

Hoi Ria,

Op de vakantiebeurs was iemand van Sanparks. Hij vertelde dat ook de parken in bijv. Swaziland en Kwazulu Natal er bij hoorden. Dan kan zo'n wildcard best wel snel uit. Ook bouw je een soort punten op die je later weer kunt besteden. Zie voor meer info https://www.wildinafrica.com/endless/Wild?menuAction=Page&pageName=card_clusters

• Hans (Come-Along.nl)

Wij waren vorig jaar in Kruger en Hluhluwe-Imfolozi en beide Parken accepteren de Wildcard. Wij waren 5 dagen in Kruger en 2 dagen in Hluhluwe.

Gr. Hans

• Ruud

Ha ria,

een wildcard kost voor 2 volwassenen iets van 1400 Rand, ongeveer 108 Euro. De toegang tot Kruger is 140 pppd dus na 6 dagen Kruger ben je er al uit. Kijk even op www.sanparks.org en je kunt alle info vinden die je wilt hebben.

groeten

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Rik

Wij zijn in 2007 in Umfolozi geweest en daar werd de wild card niet geaccepteerd… dus misschien moet je ff volhouden als ze lastig doen…

veel plezier, Rik

• Hans (Come-Along.nl)

In 2008 wel dus. Er was er ééntje bij de receptie die dat wist! Anderen niet.

Maar het is dus wel official!

Groet, Hans