berg en dal een mooi camp, wie helpt zo snel mogelijk ivm aflopend optie tickets

• mick

hallo

WIe kan mij vertellen of berg en dal een leuk camp is, is er in dit deel van het kruger veel wild? Voorkeur had lower sabie en olifantscamp, maar deze campen zitten al helemaal vol. Iemand ervaring of er een extra matrasje in een 3 persoonsbungalow gevraagd kan worden (voor een kind). mijn ticketoptie loopt af en ik zie dat er heel weinig nog te krijgen is, tips meer dan welkom

• Rik

Mick,

wij zijn in Berg & Dal geweest en vonden het een mooi kamp. Het ligt volgens mij in een gebied waar veel wild ziet, want toen we ‘s morgens weggingen liepen er 6 leeuwen 100 m buiten de poort en zagen we bijna alle wild binnen een cirkel van enkele km’s. Olifanten, giraffe etc etc, het was genieten!

Veel succes en plezier straks!

Rik

• rm

Inderdaad prima kamp. In het zuiden van het park is zowiezo veel te zien. Maar je moet ook gewoon geluk hebben om de katten te zien.

• joke

matrasje op de grond?? dat zal je van te voren toch moeten regelen

Er staat bij de beschrijving van je bungalow precies hoe veel personen en tegen welke leeftijd er bij mogen. Zo hebben ze soms slaapbanken die bedoeld zijn voor twee kinderen in de leeftijd tot 11 of 12 jaar of 1 volwassen persoon. Nu weet ik dat er in het verleden nogal eens makkelijk werd gedaan over een extra persoon erbij, maar tegenwoordig is vooral na veel klachten besloten beter op dit soort ‘overtredingen’ te gaan letten.

Want waar leg je de grens en ook in Zuid Afrika zijn soms regels toch echt regels.