Aankomst Johannesburg.

• loes

maar ada, jullie gaan met deze auto toch alleen naar phalaborwa ? of heb ik het verkeerd begrepen ?

• loes

toon, jij vliegt toch net als wij, naar kaapstad ? in ieder geval vast een goede reis en vakantie toegewenst.

• Ruud

Als je zondag rond 10.00 uur aankomt, Kun je zoals Corne al schreef rond 12.00 gaan rijden. Check de auto goed voordat je weggaat en dan kun je zeker op zondag makkelijk doorrijden naar Nelspruit en daar een hotel nemen. Daar ben je dan ongeveer rond 16.00 uur. Ook daar heb je een Citylodge hotel zoals Corne ook aangaf. Uitstekende hotels. Maandagochtend kun je dan in Nelspruit in een van de vele supermarkten uitgebreid boodschappen doen want dat wordt lastig op zondagmiddag…. en dan nog een uurtje doorrijden en je zit in het Krugerpark.

Nelspuit is makkelijk te vinden. Vanaf JHB 1 lange weg richting Mozambique.

Begin is een nogal saai stuk dus kun je daar ook op zondag vlot doorrijden.

Zonder meer goed te doen. Anders zit je de hele dag in je hotel te hangen….

kun je de tijd beter gebruiken om alvast richting Kruger te rijden.

succes

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• ada

Begin mij nou toch een leek te voelen…

Proviand, slaapzakken?

Hebben altijd kleine reisslaapzakjes bij ons (voldoende). Proviand, neem aan drinken etc. voor in de auto?

Wij rijden idd eerst naar Phalaborwa, maar in totaal rijden we zo'n drie weken..

Dank wederom voor de adviezen.

• loes

ada, maak je niet ongerust. ik ben nog nooit in phalaborwa geweest, maar van OTambo daarheen, hoef je niet eerst tenten en proviand in te slaan. op je gemak de auto ophalen, een stuk rijden zoals hier al aangegeven wordt. onderweg kan je wat eten en drinken en de volgende dag nog een stukje rijden en je bent er. weet zeker dat er dagelijks mensen zijn die om 10 uur landen en gewoon naar phalaborwa rijden ! maar die hebben dat al vaker gedaan.

relax and enjoy