Aankomst Johannesburg.

• Ada

Dank voor de reacties.

Ons plan is om gelijk bij aankomst op het vliegveld (Johannesburg) de auto te huren en door te rijden naar een slaapplaats in de buurt van Johannesburg in de richting van het Krugerpark. Of om gebruik te maken van een (hotel) service die ons ophaalt en van waar we de volgende dag met een huur auto verder kunnen rijden in de richting van het Krugerpark..

Is er iemand die hiervoor tips heeft?

Groet,

Ada

• toon

Hoi Ada

Dit lijk mijn niet verstandig om in de avond gelijk te gaan rijden met de auto, op de dag heb je weinig problemen maar voor de veiligheid van je zelf als het donker is niet meer op de straat komen.

Ik weet niet of dit de eerste keer is dat jullie naar Zuid Afrika gaan .wij komen er al velen jaren Zaterdag gaan wij weer maar hebben altijd een hotel ,en laten de anderen dag de auto bij het hotel brengen.

Ik wens jullie veel plezier om alles te plannen.en voor later een prettige vakantie .

Gr Toon

• loes

ik las even terug en zie dat je om 10.00 smorgens landt, dus dan kan je best een auto ophalen en een eind de stad uitrijden.

• Ada

Hoi Toon,

Wij gaan ook komende zaterdag. Voor de eerste keer. We willen idd naar een hotel en dan dara de auto laten bezorgen. Heb jij misschien tips hiervoor?

Dank en groet

• Corné.

www.citylodge.co.za (Airport lodge selecteren). Zij hebben ook een op en af-haal service. Je wordt dan de dag erna weer op de luchthaven afgezet alwaar je de huurauto kunt ophalen.

Je hebt op deze prikpagina ook een zoekfunctie, daarmee kun je veel informatie vinden over dit onderwerp.

Veel plezier met het plannen van je reis :)

Groetjes uit de bush,

Corné.

www.amukela.com

• Corné.

Tuurlijk! Als je rond 12:00 uur met de auto kunt gaan rijden dan kun je dit wel doen.

Corné.

www.amukela.com

• toon

Hoi Ada

Vliegen jullie van schiphol, en hoe laat vertekken jullie dan ,ik lees van loes dat jullie om 10 uur s,morgens aan komen ????

Gr Toon

• ada

Toon,

Wij vertrekken zaterdag. Geloof rond drie uur? Komen idd zondag ochtend rond 10 uur aan.

groet

• toon

Hoi Ada

Wij vliegen om tein uur ,en komen 10.30 in de avond aan waar een busje op ons wacht om naar het6 hotel te brengen.

Zondagmorgen om tien uur komt de auto dan bij het hotel.

Gr Toon

.

• Maaike

Vergeet niet dat je de 1e dag ook nog naar de supermarkt moet om je voorraad in te slaan. Ga bovendien de 1e dag niet te ver bij het verhuurbedrijf weg. Als er nog iets niet goed is aan de auto of niet alles aanwezig (bijv. te weinig slaapzakken etc. etc) dan kun je nog terug. Vergeet niet dat je vermoedelijk moe bent van de vlucht. Als je niet hebt kunnen slapen in het vliegtuig kun je er gebroken uitkomen.