Beste forumgangers,
Welk gedeelte van Kaapstad kunnen jullie adviseren om een week te verblijven. We willen centraal zitten tov restaurants, shopping etc. (liefst zonder de auto te hoeven pakken).
alvast bedankt voor jullie antwoord
tom
Tom, als je centraal tov Restaurants en shopping wil zitten zonder de auto te hoeven pakken dan adviseer ik het V&A Waterfront. Daar zijn beide zaken en hotels in hoge concentratie beschikbaar, de vele restaurants zijn allemaal topclass en tussen de R150-200 p/p eet/drink je er uitstekend. In de stad zelf zijn ook een aantal goede restaurants maar dan zul je toch vaker de auto pakken, de concentratie van eetplekken in het V&A lijkt me jou beter uitkomen. Het V&A lijkt me ook wat rustiger 's nachts wat goed is voor de nachtrust. Uitstapjes richting berg, Houtbay, Zuidelijke voorsteden etc zijn vanuit het V&A ook uistekend te doen.
(was er eergisteren nog ‘vir oulaas’ om 3 weken kaapstad en omgeving af te ronden)
Wij zaten 1e week van januari in het centrum in het Tudor hotel. Aan Green Market Square met dagelijkse afrikaanse markt. Winkels, goede restaurants en bars om de hoek. Kwartiertje lopen naar de Waterfront. Taxis voor de deur. Goed ontbijt .Als je Tudor boekt wel een kamer an de achterkant vragen ivm evt. geluidsoverlast van de markt.
René
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?