“De moderator is altijd met vakantie, vermoedelijk richting ZA”
Rare opmerking…niet dat ik op vakantie was naar ZA, dat klopt, maar “altijd”…Ik zal er verder maar niet op ingaan. Vakantie was overigens helemaal geweldig.
Feit is wel dat ik de afgelopen paar dagen onderweg ben geweest (via George naar Johannesburg en toen naar Amsterdam) Ik heb het prikbord dus even wat minder in de gaten kunnen houden maar omdat ik ervan uitga dat we hier met volwassen mensen te maken hebben meende ik dat het wel even kon zo. Blijkbaar toch niet….Ik modereer dit forum naar eer en geweten en ik heb meerdere keren toegelicht hoe ik de regels interpreteer. Degene die dat niet accepteren moeten zich realiseren dat iedereen hier vrijwillig komt, niemand wordt gedwongen dit forum te bezoeken.
Toch krijg ik nu weer het verwijt dat ik alles maar accepteer (en de afgelopen dagen wordt er allemaal “abuse” gemeld buiten mij om) Voor alle duidelijkheid: als je het niet met iemand eens bent en diegene maakt een aantal stevige statements, dan is dat geen abuse, dat is vrijheid van meningsuiting.
Allemaal goed en wel maar als dit zo daargaat zie ik mij helaas gedwongen dit prikbord dicht te gooien. Dus zeg het maar, gaan we op een normale manier door of stoppen we ermee?
JW
en als jullie weten wie ik ben en waarom ik dus niet altijd op vakantie ben: http://www.linkedin.com/in/jwborsboom