Wie o wie is bereid om voor mij het antie hoest pilletje Tonzolyt mee te nemen uit Zuid Afrika.
Het is een (voor mij) een geweldig pilletje om de kriebelhoest te beperken. Het is totaal gebaseerd op kruiden.
Goedemorgen allen,
Nog de beste wensen voor 2009.
Ik ben weer terug van weg geweest. SAgirl, ik denk dat er nu elke dag minder prikkers zijn die “nie baie van jou hou nie”. In het begin was jij geweldig tegen toeristen om een bezoek te brengen aan zuid afrika, maar nu breng jij goede (en veel) informatie waar de prikkers iets van kunnen opsteken. Houden zo.
Groetjes
Piet
Nog even dit:
Gedurende mijn onlangse en zoveelste rondreis door zuid afrika, heb ik toch het gevoel dat de criminaliteit minder ernstig is of wordt minder ernstig ervaren. Waar vroeger bij de meeste B&B's en lodges het alarm systeem zo te zeggen 24 uur per dag aan stond, zie ik nu hun plek met deuren open. En dat door het hele land van noord tot zuid.
Ook geweldig veel “blauw” op straat, overal politie voertuigen en dat geeft toch een veiliger gevoel, of heb ik het mis?
Heeft iemand al wel eens bij de “African Queen” in Noordhoek overnacht? Is nog maar onlangs geopend en echt heel goed bij de 2 Vlamingen, ook hun barbecue.
Piet
Ja Reisgraag, ek probeer uit die spervuur bly maar is nogsteeds baie besorg oor die toeriste in SA … Ek is trouens nie teen toerisme in SA nie - ek is bekommerd, dis al.
Volgens my familie, vriende en bronne, is die geweld nog maar dieselfde en word eintlik erger - het juis gister aand weer gehoor van die soveelste geval waar mense sommer in hulle agtertuin aangeval is terwyl hulle gebraai het. Ai, dis so jammer!
Reis lekker, Reisgraag en geniet van my mooi land! Wees net veilig en vat geen enkele kans.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?