Wie is bekend met "Tonzolyt"

• Sjaco

Wie o wie is bereid om voor mij het antie hoest pilletje Tonzolyt mee te nemen uit Zuid Afrika.

Het is een (voor mij) een geweldig pilletje om de kriebelhoest te beperken. Het is totaal gebaseerd op kruiden.

• Wim M

Beste Sjaco,

Hoesten komt door een irritatie door iets. Het kan iets onschuldigs zijn, maar ook erger. Wanneer een anti-hoestpilletje dat je hier koopt niet helpt, zou ik in jou geval naar een longarts gaan.

Doei,

Wim

• Sjaco

Dank voor je reactie Wim.

Ik ben bekend met COPD. Dit pilletje lost het slijm op dat een vervelende hoest veroorzaakt.

Ik was in het bezit van 2 flesjes maar die zijn nu op, vandaar dat ik de vraag stel op dit prikbord.

• toon

HOI Sjaco.

Ik wil eventueel wel voor je meebrengen, wij vertekken 24 Januari voor drie weken

maar ik weet niet wat de kosten zijn ??

Neem maar even contact op via mijn e-mail

aptijssen@tele2.nl

Gr Toon

• SAgirl

Jy kan dit ook online bestel, Sjaco maar Tonzolyt is bedoel vir ontsteking van jou amandelen.

http://www.kalahari.net/health/TONZOLYT-TABS-100/19346/27715385.aspx

• Theo

Die SAgirl is 'n baie gawe informasiebron vir alle sake oor S-A vir ons almal.

Baie dankie.

• SAgirl

Groot plesier Theo - ek help waar ek kan en probeer om nie op te veel tone te trap nie - hier is 'n paar wat nie baie van die SAgirl hou nie! :-)

• Reisgraag

Goedemorgen allen,

Nog de beste wensen voor 2009.

Ik ben weer terug van weg geweest. SAgirl, ik denk dat er nu elke dag minder prikkers zijn die “nie baie van jou hou nie”. In het begin was jij geweldig tegen toeristen om een bezoek te brengen aan zuid afrika, maar nu breng jij goede (en veel) informatie waar de prikkers iets van kunnen opsteken. Houden zo.

Groetjes

Piet

• Reisgraag

Nog even dit:

Gedurende mijn onlangse en zoveelste rondreis door zuid afrika, heb ik toch het gevoel dat de criminaliteit minder ernstig is of wordt minder ernstig ervaren. Waar vroeger bij de meeste B&B's en lodges het alarm systeem zo te zeggen 24 uur per dag aan stond, zie ik nu hun plek met deuren open. En dat door het hele land van noord tot zuid.

Ook geweldig veel “blauw” op straat, overal politie voertuigen en dat geeft toch een veiliger gevoel, of heb ik het mis?

Heeft iemand al wel eens bij de “African Queen” in Noordhoek overnacht? Is nog maar onlangs geopend en echt heel goed bij de 2 Vlamingen, ook hun barbecue.

Piet

• SAgirl

Ja Reisgraag, ek probeer uit die spervuur bly maar is nogsteeds baie besorg oor die toeriste in SA … Ek is trouens nie teen toerisme in SA nie - ek is bekommerd, dis al.

Volgens my familie, vriende en bronne, is die geweld nog maar dieselfde en word eintlik erger - het juis gister aand weer gehoor van die soveelste geval waar mense sommer in hulle agtertuin aangeval is terwyl hulle gebraai het. Ai, dis so jammer!

Reis lekker, Reisgraag en geniet van my mooi land! Wees net veilig en vat geen enkele kans.