Mugabe op vakantie "BAH"

• John

Het is toch vreemd dat die krankzinnige gek naar Maleise gaat voor een medische check up en steelt rond de Eur 68.000 uit de staatskas…deze gek moet zeer snel om zeep worden geholpen ook zijn partij genoten het zijn een stel racsisten van het eerste uur..het land is totaal kapot …….misschien dat dit een escape voor hem is dat die het land totaal dadelijk onbestuurbaar en in totale chaos achterlaat (wordt dit een tweede Ruanda of Somalie !!!) eens zo rijk land nu totaal verwoest.

en de zuiderbuur doet totaat niets (ANC en ZANU zijn 1 pot nat ) en de wereld doet ook al helemaal niets kijk naar de onmacht van de tandeloze VN. voorbeelden genoeg in de wereld men leert niets wat in het verleden gebeurt oftewel egoisme ten top.

Laten we hopen dat de “Black Hitler” met zijn racistische bende snel wordt geliqudeerd en dat het tijd wordt om het land weer optebouwen.

En laten we hopen dat de Mugaberitis (zeer erge ziekte) niet over slaat naar Zuid Afrika.. dat de regering is gaat ingrijpen ze hebben de middelen om het land in een zucht en scheet te bezetten en te bevrijden..maar dat betwijfel ik

Laten we hopen voor een betere toekomst.

John (ex 32bt)

• Henk

Vertel eens iets nieuws.

• John

Dus je vind dt Mugabe gewoon zijn gang meet blijven gaan..ik vindt het toch belangrijk dat dit toch weer onder de aandacht moet worden gebracht

• Maria

John schreef:

>

>

> Dus je vind dt Mugabe gewoon zijn gang meet blijven gaan..ik

> vindt het toch belangrijk dat dit toch weer onder de aandacht

> moet worden gebracht

vermeld er dan ook bij welke ZA leiders hetzelfde doen !!!!!!!

• SAgirl

Ja John, ik ben met je eens! De meer aandacht de beter!

As jy na ‘n land wil reis vir vakansie dan moet jy soveel moontlik van die land weet en verstaan - ook die minder aangename. ’n Goed ingeligte toeris is 'n toeris wat veel meer kan geniet van die omgewing.

Mugabe en in dieselfde asem, die SA regering moet internationale druk kry sodat hulle weet hulle word dopgehou en hulle moet hulle lande beter regeer! In die apartheidsjare was daar baie internationale druk vir gelykheid en dit het op die ou end vrugte afgewerp - waar is daai druk nou vir al die ellende wat plaasvind - in beide lande.

• aryan

Maleisie ?! daar komt mijn schoonmoeder vandaan ! Maar ze zei dat het niet zo gezellig was in het jappenkamp. ( hold that thought… ! ) Met dat in gedachten vind ik het tot nu toe eigenlijk nog wel meevallen in Zimbabwe, er is nog niets wat werkelijk doorslag geeft, 't is een beetje zoals een frietje-met wat afkoelt door de vrieskou eromheen. Want de landen eromheen, excl. BW, doen feitelijk ook geen kont. De parade, charade met SA voorop; de ex-comrades-in-crime die precies hetzelfde plannetje hebben voor SA…..

'k zit eigenlijk te wachten op iets in Zim/SA, een ‘gebeurtenis’, wat voor eens en altijd in de hoofden van al wat in Afrika leeft, ademt en op 2 benen rondloopt iets inprent zodat dit niet en nooit en verder kan en mag gaan. Iets wat gelijk ook een soort van antiserum oplevert, een beetje zoals die vampierfilm ( blade 3 ) die er nu op is…. en iets ultra-schokkends wat daar aan vooraf gaat.

Een soort Afrikaanse variant op 9/11… als reactie iets van een ultra vaut statement van de verkeerde kant waar voor de verandering een reactie op komt die wel werkt….

Want zoals de cholera nu vrolijk SA binnenrolt, zo rolt ook de overige rommel naar beneden. Wat wil je wanner zelfs de locale regeringsgezinde Herald adviseert de inwoners om in SA boodschappen te gaan doen….

Maar wat gaat de touristensector doen als het tot zover komt ?

Damagecontrol, damagecontrol…. oh Ironie…

• John

Dankie

• Annemieke

Ook de andere omliggende landen hebben last van Zim en doen ook niets. Dat boodschappen doen in SA is niet nieuws, want daar is niets. De Zims die öp vakantie"gaan in hun eigen land, nemen water, voedsel en benzine zelf mee en moeten ook veel geld betalen bij de grens om dat mee te mogen nemen!

Trouwens de hele wereld kijkt ook al jaren toe, behalve China, die stuurt medicijnen enzo, maar ja die willen gewoon de bodemschatten nog steeds kopen van Zim.

groeten uit Kyalami

ANnemieke

• Henk

Dat zeg ik helemaal niet maar we veranderen er toch niets aan dus het is een doorlopend dossier en heeft dus geen enkele nieuwswaarde.

• Henk

Nieuwe partij LSD ingeslagen?