Braai

• loes

hoe dat vuurtje gestookt wordt zal mij een zorg wezen. ik vindt het belangrijker dat wat er op mijn bord komt, lekker smaakt. als ik bij een bring & braai terecht kom, houdt ik mijn “bring” goed in de gaten want als je even niet oplet, zit je iemand anders z'n vette schapebotje af te kluiven ! bah en voor er commentaar komt, een heerlijke lamsbout kan ik altijd waarderen !

• Tino en Els

Corné

Je mag alles doen van me , maar gaat dit niet een beetje te ver …….

hierzo -6 vriesweer en jij die sadist begint te worden …..lol

operator grijp in aub …..

• Corné.

:) Haha, ehh… hier is het 35 graden :) Groot contrast met Nederland, verschil van meer dan 40 graden!

Wel leuk om via BVN de schaatsbeelden te zien! En Sven Kramer gaat weer voor goud volgens mij.

Groetjes,

Corné.

www.amukela.com

• Klaas-Wouter

Tino en Els, dat kan hier toch ook?

Wij hebben eerste kerstdag ge-bbq-ed op een oerdegelijke Duitse gietijzeren bbq uit de jaren zeventig. Zorgen dat ie goed warm wordt met briketten en je vlees zorgvuldig uitkiezen zodat je niet continu hoeft om te keren.

Had weer wat heerlijke recepten uit het boekje van Mickey uitgeprobeerd en smullen maar….

• Maria

hetzelfde doen wij binnen in de houtkachtel met een gietijzeren bbq set en het boekje van M

• Mickey

Hoi Klaas Wouter

Leuk te lezen dat je het boekje van Petra en mij gebruikt!

En braaien doen wij ook wel in de winter hoor, boerewors hoort nu eenmaal op de braai…!

Groetjes, Mickey

• Klaas-Wouter

Gekregen van Bianca van Things for Sale! De favoriet van Marloes is Lucinda's aartappelslaai (met een appeltje erdoor), mijn favoriet zijn de soet suur spareribs!

• Mickey

Hoi Klaas Wouter!

leuk zo'n klein wereldje! Lucinda is mijn schoonzus, het is haar recept, en die soetsure spareribs heb ik van een vriendin van me vlakbij Kaapstad, Ik ga dat appeltje ook proberen, lekker fris!

Mickey