klm aanbieding

• Ruud

Goeie deal van KLM. Zo weinig hebben we nog nooit betaald.

Heen via Parijs naar JHB met Air France en terug direct JHB Adam met KLM is nog goedkoper dan heen en terug met KLM. Vraag niet hoe het kan maar het scheelde weer bijna 80 Euro.

2 tickets voor iets meer dan 1240….. was dat maar altijd zo….

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• loes

bedankt voor de tip. ik heb hem doorgegeven aan vrienden die naar jhb gaan en het niet prettig vinden om nog zo laat met de huurauto op pad te gaan ik bedoel dus de nachtvlucht via parijs op de heenweg nemen en terug gewoon direct

grts

.

• Erik

Hoi,

Heb net Iberia geboekt, Dusseldorf-Johannesburg en terug voor Eur 414 All-in. Tussenstop in Madrid ofcourse…

Woon zelf in Emmen, kan nog sneller in Dusseldorf zijn dan in Amsterdam, thanks to the autobahn.

Gr. Erik

• Ron

Zo dat is een mooie prijs! Voor welke periode heb je geboekt? En op welke site?

• Erik

Voor de prijzen kijk ik vaak naar

http://www.billigfluege.de/

Uiteindelijk heb ik geboekt bij www.ebookers.nl, omdat ik liever met ideal wilde betalen.

We vertrekken woensdag 28 januari. Ik heb het idee dat deze prijzen alleen nog geldig zijn voor vertrek in januari. Iberia heeft op veel verre bestemmingen nu behoorlijk scherpe prijzen volgens mij.